10 weken, nu vloei ik rood/bruin... Advies svp, ik maak mij erg veel zorgen

Hoi, ik ben Janneke, 35 jaar. Nu  10de week zwanger.  

Ik  had  vanaf dinsdagavond  last van rood/bruin slijmverlies (weinig). Inmiddels vloei ik wat lijkt op "oud" bloed maar dan dunner en na het plassen (nog steeds betrekkelijk weinig).Nu heb ik maandagochtend gemeenschap gehad en hoop nu dat ik ervanuit mag gaan dat het daardoor komt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik maak mij natuurlijk erg veel zorgen en wil graag weten of dat terecht is. Is het normaal en hoe lang kan dit dan duren of is het een voorloper van.....

Bij voorbaat dank,
Janneke
 
hier is maar 1 advies op zijn plaats: BEL DIRECT JE VK OF HUISARTS
bij dit soort dingen kunnen de forummeiden ook weinig zien, dus meteen bellen

groetjes en laat je even weten hoe of wat?

brenda
 
Hoi Janneke,

Het hoeft niets te betekenen maar bel inderdaad voor de zekerheid maar even met je vk of gyn. Misschien maken ze een echo en kunnen zij je meer geruststellen.

Ik heb het ook gehad bij mijn beide zw.schappen en heb een dochter van ruim 2 en ben nu 19 weken zwanger van de 2e.

Bel dus nu maar even en laat ons weten als je wat meer weet.

Groetjes Odette
 
quote: odette reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2005 14:43:47'));


Hoi Brenda en Odette,

Dank voor jullie reacties, ik heb toch maar gebeld met de huisarts (hoopte natuurlijk dat het net zo spontaan zou ophouden als dat het was begonnen en beetje bang voor wat ik te horen zou krijgen). Ze heeft mij redelijk gerust kunnen stellen en omdat ik toch morgen voor een termijnecho ga wist ik al dat ze zou zeggen  dat ik sowieso dat eerst  af zou moeten wachten.....
Zit natuurlijk niets anders op maar het zal een lange avond/nacht/ochtend worden want ik kan pas "ademhalen" als ik een  hartje hoor.....

Odette, zou je mij nog kunnen laten weten hoelang het bij jou duurde (ongeveer)?

Bvd, Janneke


 
Hoi Janneke,

Bij   mij duurde het 2 dagen en toen was het over, bij een vriendin van mij duurde het 2 weken maar alles is goed gegaan met ons. Hoe was je echo?? Ben benieuwd, laat je het me even weten??

Groetjes Odette
 
Terug
Bovenaan