10 weken zwanger en geen symptomen meer

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik kan niet meer slapen hierdoor, dus ik wil jullie graag om advies vragen. Ik ben nu 10 weken zwanger en sinds gister zijn mijn symptomen weg. Mijn borsten zijn weer normaal, misselijkheid is weg, geen opgeblazen buik meer en weer een kilo afgevallen. Ik maak me nu erg zorgen. Dinsdag heb ik pas een afspraak in het ziekenhuis voor de termijn echo. Wat moet ik nu doen? Ik wil de verloskundige eigenlijk niet storen hiermee. Is dit normaal of kan het wat anders betekenen?</p>

Wel bellen! Volg je gevoel als het niet goed voelt. Misschien kunnen ze je wat geruststellen of mag je langs komen. Ze worden wel voor minder gebeld ? 
Hopelijk is alles goed! Succes

Als je denkt dat er wat is altijd vk bellen. Het kan zijn dat je lichaam de hormonen gewend zijn. Bij de ene neemt de eerste trimester klachten eerder af dan de andere.

Zorgen maken is nooit goed, wat dat betreft zou je altijd even de VK kunnen bellen. Maar om je gerust te stellen: al mijn symptomen waren ook weg met week 10/ 11. Mijn borsten zijn weer terug op hun oude formaat en als ik niet zou zeggen dat ik zwanger ben zou je het niet kunnen zien. Ben nu 14 weken zwanger en je ziet / merkt het aan niks. Nou oké, ik ben nog steeds wel een beetje hormonaler dan normaal ? 
Dus het hoeft echt niks te betekenen. Zoek maar eens op Google: "10 weken zwanger geen symptomen meer" en je krijgt allemaal verhalen van vrouwen die dat ook hebben.  
Succes! En hopelijk mag je even langskomen bij je VK. 

Bij mij werden mijn symptomen rond die tijd ook flink minder.. ik heb toen wel gebeld en heb een extra echo gekregen voor mijn eigen gemoedsrust.. en die kleine van mij was lekker wild aan het ronddraaien? (ben nu 22 weken zwanger) mijn verloskundige zei dat de meeste vrouwen rond week 9 een piek ervaren in de symptomen en dat ze daarna weer wat afzakken..
ik zou gewoon bellen als ik jou was zodat je gerustgesteld kan worden door een professional..

Oke, toch maar wel gebeld, ze zei dat het kan gebeuren en dat ik er juist blij mee moet zijn. Ben iets meer gerust gesteld. Het duurt nog wel lang tot dinsdag! Afwachten maar.. Bedankt voor jullie reacties! 

Terug
Bovenaan