10 weken zwanger en giga last van mn onderrug!!



Hallo

Ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger, morgen mag ik voor de 2de keer naar de vk en krijg ik weer een echo..

Toch kon ik het niet laten om het hier even te vragen?

Namelijk: ik heb sinds 2 weken heel erge last van mn onderrug.. heb het gekregen na het werken (schoonmaakwerk) ben ik nu mee gestopt! maar het gaat niet over.. het voelt aan net als menstruatie kramp (zoals bij een miskraam) maar dan in mn onderrug zo'n zeurderige branderig gevoel!

Wie herkent dit? of weet wat het is? en kan me antwoord geven voor morgen?

Alvast bedankt!

Grtjs Chantal

 
Hi Chantal,

Ik heb dit in het begin van mijn zwangerschap ook heel erg gehad.
Het zijn waarschijnlijk je banden.
Je baarmoeder hangt nl. aan banden in je buik en rug.
Door de groei van je baarmoeder gaan die banden oprekken.
En dat voelt hetzelfde als menstruatiepijn.

Het is pijnlijk, maar kan dus waarschijnlijk geen kwaad.
Wissel lopen en zitten zoveel mogelijk af en draag platte schoenen.

Liefs,
Mandy
21 weken
 
Hoi Chantal

Ik heb er in het begin ook erg veel last van gehad, ik ben zelfs een keer midden in de nacht naar de huisartsenpost geweest die arts heeft gevoeld en gedrukt en bij mij waren het ook de banden die aan het oprekken waren. Ik ben nu ruim 25 weken zwanger en ik heb er tot de 19e week ongeveer last van gehad. En nu nog heb ik wel eens een steek onderin mijn rug en onderin mijn buik.. Maar maak je niet teveel zorgen geniet lekker van je zwangerschap het hoort er allemaal bij..

Groetjes Marieke.
 
Hoi Chantal.

Klinkt stom, maar ik ben zo blij dat ik het lees. Ik ben bijna 10 weken en werd vannacht weer wakker van de pijn in mijn onderrug. Echt heel vervelend!! Nu is het weer een beetje over. Bij mij is het dus vooral 's-nachts en dat vind ik vreemd, want dan lig je juist ipv krom staan/zitten of iets dergelijks. Het zal dus wel bandenpijn zijn zoals hier al eerder werd gemeld.

Ik lig op een elektrische deken (ben nogal een kou kleum) en de wamte helpt dus ook niet.
Als je iets heb gevonden op de pijn, hoor ik het graag!

Succes ermee!

Liefs,
Bien
 


Hallo allemaal

Bedankt voor de reacties, en gelukkig ben ik niet de enigste..
Vanmiddag moet ik naar de vk, voor mn 2de echo.. mn man gaat dan voor het eerst met me mee.. en heeft zo'n leuke telefoon waarmee je alles kan opnemen met beeld en geluid.. dus voor de opa's en oma's ook leuk want dan kunnen ze het ook zien en horen..
Jullie horen van me als ik ben geweest!

Grtjs Chantal...

 
Terug
Bovenaan