<p>hoi,</p><p>ik wil even mijn hart luchten en kijken of er meer vrouwen zijn met dezelfde ervaring (en hopelijk een goede afloop). <br /><br /></p><p>ik ben 10 weken zwanger, een best onzekere zwangerschap want ik heb een spiraal (die er nog in zit) en blijkbaar een hartvormige baarmoeder. Nu hoeft dat zo vroeg in de zwangerschap nog geen complicaties te geven, toch maakt het het allemaal extra spannend.</p><p>Vanavond was ik rustig een spelletje aan het spelen met vrienden toen ik na het plassen afveegde en ineens roze/rood bloed zag. Nog een veeg en jahoor weer. Daarna niet meer. Ik schoot totaal in de stress en heb meteen de verloskunde gebeld en kon terecht voor een echo. </p><p>Gelukkig is alles oké, kindje beweegt vrolijk en hartje klopt mooi. Verloskunde zegt geen reden om me zorgen te maken. Maar ze zegt ook dat ze me geen zekerheid kan geven. Er kan altijd iets gebeuren. </p><p>nu lig ik in bed, had geen bloed meer maar een beetje bruin bloedverlies. Maar ik voel wel een zeurderige pijn bij mijn linker kant baarmoeder/bovenbeen. Beetje ongesteldheid achtig. Lig niet te creperen maar het is aanwezig. <br /><br /></p><p>ik maak me toch ontzettende zorgen. Wat nou als dit wel aanslaat tot een miskraam? Wie herkent mijn verhaal en heeft hier ervaringen mee? Graag hoor ik het!</p><p>Dankje alvast.</p><p>Xxx</p>