10 weken?

A

Anoniem

Guest
Dames,

Vandaag ben ik precies 10 weken zwanger. Nu heb ik de afgelopen weken regelmatig bloedverlies gehad. (donkerrood)
Vraag me nu af of ik nog wel zwanger ben. Had het idee dat ik met 10 weken toch wel iets zou moeten zien of voelen. Ben nog geen grammetje aangekomen en op wat grotere en gevoeligere borsten heb ik nergens last van.
Maak me zorgen.

hi,
Ik heb er geen ervaring mee, maar als het donkerrood en bruinachtig bloed is kan het nog oud innestelbloed zijn. Als het helderbloed is dan zou ik me zorgen maken, zeker in combinatie met buikpijn.
En met 10 wk voel je nog echt niets hoor, ik bedoel je baby, als het je eerste kindje is voel je je baby vaak pas bij 20 wk.
De ene vrouw heeft wel last van haar borsten en de ander niet dus daar zou ik me niet druk over maken. Anders moet je je verloskundige even bellen.

succes.
gr. Mickey (33 wk)

Weet je al wat meer Motorbabe? Heb je al gebeld, want dat zou ik namelijk wel even doen, gewoon voor je eigen gevoel...

Groetjes...

hey motorbabe,

je kan je kindje nog niet voelen met 10 weken, de bewegingen van de kleine zijn nog  niet sterk genoeg. ik voelde geborrel met 14 weken en dat was volgens mijn vk de baby. ik ben er toevallig erg vroeg bij. meestal voel je het tweede kindje sneller maar ja dit is ook mijn eerste en ik voelde de kleine al.
ik ben inmiddels al een flink stuk verder ( morgen 28 weken) maar ik heb in deze zwangerschap met 6 weken een bloeding gehad.
het bleek een innestelingsbloeding te zijn, dat bloed kan er nog weken blijven zitten, en daarom is dat bruinig of  donkerrood.
als je helder rood bloed verliest of buikpijn krijgt dan moet je gelijk je vk opbellen.
en mocht je je ongerust maken over wat dan ook, gewoon bellen, daar is ze voor.
ik hoop dat alles in orde is met je kindje en ik hoop je reactie te lezen op dit forum.

groetjes Miranda 27 + 6

Dames,

Mijn gevoel liet me niet in de steek. Heb gisteravond een miskraam gehad. Begon met heftige buikpijn, gevolgd door de miskraam.
We zijn er helemaal van ondersteboven.
Vanochtend maar een afspraak maken met de VK hoe we nu verder moeten.

Jezus wat erg motorbabe... Veel sterkte hoor jullie beiden!!

lieve meid wat een vervelend nieuws. Dit is heel verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je ondersteboven bent en je partner ook. Steun elkaar flink want dit is niet niks

heel veel sterkte
talke

Terug
Bovenaan