10 weken!!!

Hallo meiden,

Onze Tim is vandaag alweer 10 weken. Wat gaat dat hard, zeg! Hij is al echt zo'n mannetje, geweldig. Reageert steeds meer op ons, dat is zo geweldig. Ook zijn grote broer is nog steeds blij met zijn kleine broertje.

Slapen gaat met ups en downs. Gelukkig meer ups dan downs! Hij slaapt alleen nog maar op zijn buik. Heb daar maar aan toe gegeven.

Qua voeding zijn we volledig overgestapt op voeding voor hongerige baby's. En dan nog heeft hij vaak niet genoeg aan een flesje van 180ml + 6 schepjes. Moet echt opletten dat we niet over de liter per dag gaan. Qua aantal voedingen varieert het; soms 4, soms 5 per dag.

Mijn oudste heeft nu 2 weken vakantie, dus ik hoef even niet tig keer op een dag op een neer naar school. Wat een genot!

Met jullie kleintjes ook alles goed?

Gr Ingrid

hier alles goed :)
kleine meid is bijna 8 weken!
slapen gaat super! ze slaapt een week door en dan 1 nachtje meld ze zich om 4 uur. maar verder doet ze het geweldig!
ze groeit echt super hard!
maar word ook wel een dikkertje!
ze krijgt 5 voedingen van 140 ml met 4 scheppen voeding voor lastige darmpjes en moeizame ontlasting.

wel een groot nadeel, kleine meid heeft nu al last van hooikoorts. binnen is er niks aan de hand maar komt ze buiten begint ze te niessen.
tevens is het een schuivertje. als ze op de grond ligt zijn we haar nu al kwijt.
de honden hier (3) blijven gelukkig van haar spullen en knuffeltje af :)

Zooo 10 weken..dat gaat snel he!

Over dat buikslapen...Florian wil eigenlijk ook alleen op zn buik. Als ik m op zn rug leg is ie na max. een half uur weer wakker.. en op zn buik slaapt ie rustig een uur of 4.
Maar vind het zo eng.. op zich denk ik er gebeurt vast niks maar stel dat er wel wat gebeurt dan vergeef ik mezelf dat nooit weer.. dus nu weleens overdag op de buik, maar s nachts nooit.

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken!

Tim slaapt zowel overdag als 's nachts op zijn buik. Hij ligt 's nachts in een wiegje naast me. daar voel ik me veel prettiger bij. En overdag staat de babyfoon op de hardste stand zodat ik meteen hoor als er iets is. En verder ga ik geregeld even kijken. Tuurlijk zou ik liever hebben dat hij op zijn rug sliep, maar dat doet ie dus niet. Ik vind het ook eng maar kan het steeds beter loslaten, merk ik.

Tjee idd wat gaat het hard ja, Jochem is morgen alweer 6 weken.
Hij slaapt nog in zijn wiegje maar gaat volgende week over naar zijn ledikant.
En dan op zijn eigen kamer spannend hoor.

gr louise

alicia heeft gelukkig geen voorkeurshouding.
behalve als ze krampjes heeft dan leg ik haar op haar buik.
en iedereen die hier naar boven loopt kijkt even naar der. maar als ze wakker word op haar buik huilt ze meteen.
dan draaien we der om en valt ze zo weer in slaap

pascal slaapt in de "hoera" stand. armpjes boven zijn hoofd. op zijn rug en dan de beentjes opgetrokken. net een geschrokken kikker, hahaha.
en verder maakt het hem weinig uit waar en hoe we hem neerleggen. hij slaapt in de wieg, de wandelwagen, maxi cosi, wipstoel en in zijn hangmat. afkloppen dat het zo prettig blijft gaan, ook als hij straks naar zijn ledikant gaat.

smooty

Terug
Bovenaan