10 wk zwanger, pijn in onderbuik?

Olá,

Mijn naam is Betty en ik ben 10 wk zwanger. Ik heb laatst in juli/augustus 2016 een miskraam gehad wat is beeindigd met curretage.

Nu ben ik weer zwanger en uitgerekend op 11.08.2017 :)

Ik wil graag vragen wie ook zo ver is... Mijn borsten doen zeer en ik ben heel erg moe (wil alleen maar slapen). Maar nu heb ik sinds 2 weken ongeveer last van mijn onderbuik, wat komt en snel weer gaat. Af en toe voelt het ook links en rechts om mijn eierstokken heen...

Nou weet ik niet of dit er bij hoort, of moet ik gewoon contact opnemen met vk?

Dankje alvast!

Groetjes,
Betty

 
Hoi Betty gefeliciteerd met je zwangerschap !

ik heb vorig jaar mei 2016 ook een miskraam gehad ben nu opnieuw zwanger 10,1 week en 10 augustus uitgerekend ook ik heb gevoelige borsten maar ook overgeven misselijk verstoppingen en moeilijk slapen. Ook precies dezelfde buikpijn die jij beschrijft en dat het zelfde ook in me onderug heb eigenlijk geen idee of het erbij hoort ik hoor het wel heel erg vaak. De buikpijn is wat vervelender dan me rugpijn
 
Hoi Betty, ik heb ook die periode een miskraam gehad en gecurreteerd en nu inmiddels 13 weken zwanger. Het hoort er gewoon bij. Het zijn de banden. Er gebeurt nu zoveel in je lichaam. Ik had het vooral 's nachts.

Ik merk ook dat ik steeds meer moet eten omdat ik anders misselijk word, al heeft dat ook met de moeheid te maken. Eind van de week is het erger.

Op Facebook is een leuke besloten groep van meiden die moeten bevallen in juni, juli of augustus. Daar worden ook dit soort vragen gesteld.

En bij twijfel gewoon je verloskundige bellen.
 
Hoi dames,
Gefeliciteerd met de zwangerschappen! Mooi om te lezen dat het nu gelukt is!!

Ik ben ruim 14 weken zwanger en uit ervaring en het bevestigingen van de verloskundige kan ik jullie beide vertellen dat het er allemaal bij hoort. De moeheid heb ik ook nog last van, maar wordt iedere week beter! Na 11 weken had ik ook geen last meer van mijn borsten. Wat de buik/rugpijn betreft ik had het met name bij een volle blaas en dan uitplussen of langdurig lachen. Overige buikpijn ; toch een teken dat je het niet rustig aan genoeg doet.. dat kreeg ik mee, maar de buikpijn die je voelt is niets kwaads, alle banden/spieren rekken op. Ik ben wel al begonnen met bepanthen zalf tegen zwangerschapsstriemen (kun je het beste vroeg mee beginnen, ook gezien jullie al pijn hebben in buik/borst) en de misselijkheid, eet lichte maaltijden, en zodra je je misselijk voelt eet of drink iets.. dat voorkwam bij mij altijd het overgeven.
 
@Sanne1979

Hoi Sanne, wat erg dat jij het ook hebt meegemaakt. Ik wist echt niet dat zo veel vrouwen miskraam hebben meegemaakt, maar na heel veel forums lezen zie je het wel vaker. Maar hopelijk daarna dat alles goed komt
 
@Priscilla Dolderen

Wat vervelend jo, al dat miskraam verhalen. Maar goed, leuk dat het bij ons allemaal is gelukt.

Misselijkheid heb ik alleen bij iets ruiken, ook zoals parfum etc. Maar gelukkig niet overgeven. Wel heel vaak "boeren".

Ik ben vandaag 10,1 en wie weet, zelf ben ik 8 augustus jarig
 
Terug
Bovenaan