10 x per nacht eruit:S

hallo, zelf de
mijn zoontje van bijna 2 slaapt al een half jaar in een groot bed.
verder helemaal geen problemen mee alleen de laatste tijd komt ie wel 10x per nacht omdat ie dan de dekens van zich af heeft geschopt en het koud krijg.

even instoppen en het is weer klaar maar omdat ik er zo,n 10x uitmoet is m,n hele nacht rust verstoord en ik ben al zo moe omdat ik nu ong 3 mnd zwanger ben van de 2de

iemand goeie tips wat er evt aan te doen is want zelf de dekens er weer over doen lukt hem nog niet:s

groetjes senjo

( 13 wkn )
 
weet je ik lees zo vaak dat er problemen zijn bij vrouwen die zwanger zijn.
Bij alle andere natuulijk ook wel, maar ik herken het van mijn eigen zwangerschap.
Mijn dochtertje was toen 10/11 maanden en ging ineens minder goed slapen 's nachts en wilde ze bij me zijn.
Ze voelen de verandering dmv hormonen die je uitstoot en vragen om de een of andere manier aandacht (helaas ook vaak 's nachts)
Ik weet niet of er meer zijn die dit patroon herkennen maar het lijkt mij duidelijk.
Wel erg vervelend voor je dat je er zo vaak uit moet 's nachts en dat terwijl je van je zwangerschap waarschijnlijk al zo moe bent.
succes ermee en hopelijk is het snel weer over
 
Hoi,
Mijn zoontje heeft dit ook gehad. Hij schopte het dekentje lekker af in zijn slaap en dan
kon mama of papa komen om hem weer onder te dekken.
Wij hebben dit opgelost door een iets zwaarder dekbed op zijn bedje te leggen.
En het werkte!!! Hij heeft zich sindsdien niet meer blootgeschopt..
Misschien een ideetje?
Liefs Melanie mmv Quinen (31-08-04) en 21.1wk zwanger van de 2e
 
hoi hoi

ik denk dat je voorlopig nog maar een slaapzakje aan moet doen,en als het wat beter weer word dan kan die weer uit,mijn dochtertje ligt ook altijd boven haar dekens of half half,en als we haar willen instoppen word ze wakker dus we hebben gewoon een winter slaapzakje en de verwarming een beetje aan zodat ze het niet koud krijgt.en dan slaapt ze gewoon goed onder of boven de dekens,ze is nu 14 maanden dus nog niet in groot bedje.
succes
 
hallo,

bedankt voor jullie tips alleen denk ik dat een slaapzakje niet werkt hij trekt deze namelijk meteen uit dit deed ie al toen ie nog in z,n ledikant lag haha hij weet precies hoe het moet. we laten nu de kacel wat hoger al gaat het nu wel wat beter hij blijft er nu een stuk langer onder liggen hopelijk blijft dat zo haha.

groetjes
 
Hoi,

Wij hebben het dekbed in de breedte over de matras gelegd; dan kun je het dekbed er helemaal onder stoppen. Onze zoon kruipt door deze tunnel onder de wol en slaapt heerlijk.

Een slaapzak hebben wij niet gedaan omdat hij in een halfhoogslaper ligt en er dan misschien niet uit kan komen.

Succes ermee.

Natasja
 
Terug
Bovenaan