100 mg gram clomid

Hoi meiden,

Daar ben ik weer,,,nou ik moet nu 100 mg clomid gedurende 5 dagen slikken,,,en vandaag ben ik ermee begonnen, want 50 mg was toch te weinig voor moi!! 13 augustus (cd 24) moet ik bloed laten prikken en 16 augustus moet ik heen voor de uitslag! Slaat dit niet aan...dan moet ik 3 pilletjes slikken (150 mg) en als dit ook niet aanslaat moet ik hormonen gaan spuiten,,,maar daar wil ik nog ff niet aan denken!!

Ik ben blij dat ik nu weer een stapje verder ben en ik hoop dat het nu aanslaat...de gyn zei ook dat je op deze manier geen eerlijke kans hebt!!

We gaan er weer voor!!

Liefs moi xxx

he moi! da's mmooi dat ze een oplossing hebben! hopelijk werkt t! spannend weer straks dat temperaturen...heb je nog gevraagd of ze t ook gaan volgen? groetjes, lis

Hoi Moi, nieuwe ronde nieuwe kansen, nu maar hopen dat de 100mg wel helpt. En dat je je volgende maand aanstaande mama mag noemen. Wel fijn dat er nu gelijk bloed geprikt word, weet je gelijk al iets of het aanslaat of niet he, das wel fijn. Succes en ik zal voor je duimen.

Liefs Molly.

Hoi Moi,

Zat al steeds te kijken of je al een berichtje had geplaatst. Fijn dat je nu 100 mg mag proberen en dat er goed gecheckt wordt of dat aanslaat. Ik heb ook wel gehoord van vrouwen die 150 mg gebruiken en waarbij dat wel helpt, dus er is nog hoop voor je hoor!

Herkenbaar hoor dat je gyn. zegt dat je op deze manier geen eerlijke kans hebt, is eigenlijk precies hetzelfde als onze gyn zei. Heel frustrerend natuurlijk, wel klussen enzo en er dan achter komen dat je dat al die maanden voor niks hebt gedaan. Nou ja, niet helemaal voor niks natuurlijk (hihihi) maar wel voor het krijgen van een kindje en dat is gewoon heel erg shit.
Hoop dat de 100 mg bij je aanslaat!

Hormonen spuiten klinkt naarder dan het is hoor. Een vriendin van mij heeft ook hormonen gespoten en daar heel veel baat bij gehad. Als je bijv. iui krijgt moet je ook clomid slikken maar sommige vrouwen mogen meedoen met een of andere test waarbij de hormonen worden gespoten. Zij heeft dat ook gedaan. Schijnbaar heb je daarvan veel minder bijwerkingen en het slaat vaak beter aan dan clomid. Maar ja, als je het zo kunt oplossen, beter natuurlijk maar zou me niet heel druk maken als je misschien toch op spuiten uitkomt hoor.

Meid, ga er inderdaad voor, hoop je gauw op het andere forum te zien.

Liefs,
Joan

hee Moi,

Wat goed dat er actie wordt onder nomen en zo te lezen klikt het met deze arts wat beter he? Laten we hopen dat je niet nog meer hormonen dan deze nodig hebt. Fijn om te lezen dat je er weer helemaal voor gaat!!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan