100 ste bericht !!

Hoi meiden,

Er is duidelijk belangstelling voor dit forum zeg. Ik plaats nu al het 100e bericht en gistermiddag is het forum pas in de lucht gegaan !

Jammer dat er blijkbaar zoveel vrouwen zijn waar zwanger worden niet 1,2,3 lukt, maar fijn om elkaar hier te ontmoeten. En ook prettig om niet meer steeds berichten te hoeven lezen waarin staat dat er weer iemand na 3 maanden EINDELIJK zwanger is !!

Ik zit vandaag op dag 31, voor mijn curettage had ik een cyclus van 28 a 30 dagen. Dus dit zou betekenen dat ik over tijd ben. Maar de 1e ongi na de curettage heeft 9,5 week op zich laten wachten dus het kan ook zijn dat deze 2e ronde nog niet op regel is. Afwachten nog maar even, maar stiekem wel spannend !!

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Dat heb je maar eens even prima gedaan!! Echt fijn hoor,,nu ik ook bij de gyn loop vind ik het erg fijn om de varhalen van de andere meiden te lezen waar ik tenminste wat aan heb!!

Weer erg spannend voor jullie joh!! Ik ga heel hard duimen hoor!!

Wanneer ga je eventueel testen??

Suc6 liefs moi xxx

Hoi Luna, wat spannend joh! Maar je gaat ons (als oprichtster) toch niet meteen verlaten hè. Dan kom je op het zwangerzijn forum en daar tel je pas mee als je gaat katten geloof ik.

Nee hoor, ik gun het je van harte als je weg gaat omdat je zwanger bent!!

Ik denk aan je, liefs, el.

Voorlopig ga ik nog niet testen hoor, ik ga me de komende dagen echt bedwingen. Vorige keer duurde het 67 dagen dus ik ben gewoon nog te bang dat deze 2e ronde ook nog niet is zoals voor de zwangerschap. Oh Inge, de buren hebben weer lol !!! Staat ze weer hoor in haar Frans Bauer shirtje, gek !!! hahaha... Maar wel lief !

Knuf,
Luna

Terug
Bovenaan