100% ziektewet

Hallo Dames,
Een tijdje terug gaf ik aan in 2 strijd te zitten met mezelf. Dit is nu geheel van de baan, sinds gisteren ben ik volledig gestopt met werken, ivm harde buiken, bloedverlies etc.
Vanmiddag moet ik naar de gyn voor verdere onderzoeken en wat nu te doen tot aan de bevalling. Totale rust of toch nog wat mogen doen met dochter lief.

Ik ben teleurgesteld in mijn lijf, het laat me weer in de steek, bij de eerste zwangerschap gaf mn lijf met 36 weken aan dat het de zwangerschap niet meer accepteerde en nu al met 25 weken. Ben erg benieuwd wat het vanmiddag zal gaan worden, maar ik ben ervan overtuigd dat ik het samen met manlief en mn familie ga redden. Als ik denk aan de kleine in de buik dan heb ik daar alles voor over om het te laten slagen.

Wens jullie alvast een goed weekend
Lianne

hoi Lianne ,
ik hoop dat alles goed gaat met jou en met de babye en dat je en gezond babye krijgt. hee lveel succes vandaag bij gyn en veel sterkte
Groetjes
Huda

Hoi Lianne,

Zorg goed voor jezelf meid! En denk niet zo slecht over je lichaam! Het is gewoon zwaar om zwanger te zijn, dat kan iedere vrouw beamen. Natuurlijk zijn er genoeg dames die er fluitend door heen gaan, maar de meerderheid heeft het toch zwaar.

heel veel sterkte bij de gyn!

Gr. Tamara.

Hoi Lianne,

Jeetje, dat is schrikken zeg!
Op zo'n moment wordt er een keuze voor je gemaakt he! Ben je bij de eerste met 36 weken bevallen?
Nu maar hopen dat het allemaal een beetje gaat meevallen en je gewoon nog lekker met je dochtertje leuke dingen mag gaan doen.
Sterkte van mij!

Groetjes Suus

Hai Lianne,

Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen moet zelf nu ook steeds vaker nee zeggen tegen werk en andere gezellige dingen. Denk goed aan jezelf en de kleine die zijn het belangrijkste nu en dan kan je vast nog genoeg leuke dingen doen met je dochtertje. Heel veel sterkte!
Groetjes Susan

Hallo dames
even een update, ik had die vrijdag aangegeven dat ik naar de gyn moest voor onderzoek. Ik ben toen gelijk opgenomen in het ziekenhuis ivm bloedingen en mogelijk begin van de bevalling. Ik heb vier dagen plat moeten liggen en weinig tot niet uit bed bed gekomen. Afgelopen dinsdag ben ik uit het ziekenhuis gekomen en omdat we een dochter hebben van 13 maanden ons intrek genomen bij mijn zus om de zorg te delen.

De schrik zat er erg goed in. Er werd die vrijdag gesproken over opname Rotterdam, vroeggeboorte etc. Je hele wereld staa op zijn kop. Afschuwelijk gewoon. Nu moeten we weer vertrouwen krijgen op de rest van de zwangerschap. En ik moet weer gaan vertrouwen op mijn eigen lijf. Ik blijf onder strenge controle en voorlopig in huis bij mijn zus.

Wens iedereen een zorgeloze zwangerschap verder en mocht er wat veranderen dan laat ik het weten.
Groeten Lianne

Hai Lianne,

Wat en ellende allemaal. Maar gelukig kies je voor de zorg van je ongeboren kindje door bij je zus in te trekken! Fijn dat, dat kan allemaal.....

Ik zat bij mijn eerste ook al bij 20weken in de 100%ziektewed met van alles en nog wat. Zoals het nu lijkt lijkt het beter te gaan als de eerste keer.
Maar heb ook nu weer last van vele zwangerschapskwalen!

Sterkte meid...

Terug
Bovenaan