1000x sorry

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden

iedereen die bevallen is gefeliciteerd en genieten
sorry dat ik zo weinig of eigenlijk niet op het forum heb gezeten maar met nummer 3 er bij heb ik gewoon geen tijd ik kom net een me eigen ontbijt ed toe maar buiten dat genieten wioj enorm van ons gezinnetje
alles gaat tip top met onze kleine grote manen hij groeit erg hard en ik ben ook alweer redelijk op de been nog wel regelmatig bekkenpijn maar dat ligt ook aan me zelf.
helaas geven we nu flesvoeding omdat ik in d tweedeweek na de geboorte een ontstoken tepelkloof kreeg en na deze was genezen kwam er een infectie bij erg pijnlijk en helaas is me linkertepel nu ook helemaal vervormt gelukkig ben ik nu pijnvrij alleen ik baal er enorm van maar met fles worden ze ook groot zullen we maar denken

ik wil bij deze gelijk iedereen bedanken voor de gezellige maanden en de goede tips en luisterende oren want ik ga jullie verlaten ik heb echt gewoonweg geen rijd maar ik wilde jullie nog een berichtje geven
meiden geniet van jullie beebs en ik wens jullie alhet geluk en gezondheid toe

heel veel liefs angela en keano

Hoi Angela,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten maar ik kan het goed begrijpen dat je het gewoonweg te druk heb met 3 kids.
Ik heb er 1 en dat  vind ik  al druk .

Ik wil je heel veel geluk en plezier toe wensen met je gezinnetje.
Geniet ervan.

van Marielle (mama van Tessa 18-10)

Terug
Bovenaan