.

Hoi hoi,
Ik ben vanaf sept 2016 bezig voor een 2e.en heb nu in sept 2017 een hsg gehad en ik heb van de arts van te voren zenuwtabletjes gehad en ik moest savonds een ontstekingsremmer innemen en voor de behandeling een ibruphen. Al met al valt het serieus mee ik had veel spook verhalen gehoord. Maar met een eendenbek zetten ze het open dan brengen ze een slangetje naar binnen daar zit een ballonnetje aan en die word dan opgepompt bij je baarmoeder en dan spuiten ze de vloeistof in. Bij mij was alles goed.de gynaecoloog wilt ons nu nog niet verder helpen.
Schijnbaar is het zo dat 10 tot 15% de kans op zwangerschap verhoogd door zo'n onderzoek zei ze. Dat is alleen in de eerste mnd zei de gynaecoloog. Dus ik ben benieuwd moet over 11dg wel of niet ongesteld worden.ben in sept al geweest. 
Heel veel succes!!!

Vandaag een Hsg gehad. Ik vond het echt heel erg pijnlijk. Mijn 2 vriendinnen hebben dit ook ondergaan en bij hun was de resultaat positief maar het onderzoek heel pijnlijk. Pijn heeft dus niets te maken met positief of negatief resultaat. Bij mij was op het eerste gezicht vandaag niets geks te zien, Maar volgende week de uitslag. 

Het onderzoek duurt niet lang. Ze zijn langer bezig met de voorbereidingen dan het echte onderzoek zelf. De voorbereidingen vond ik niet prettig, Maar ook niet pijnlijk. Het onderzoek zelf was erg pijnlijk, maar kort. Daarna nog wat lichte buikpijn. 

Succes ermee en laat het op je afkomen.

Terug
Bovenaan