.

Zeer vervelend maar ook herkenbaar, het bloedverlies en de onzekerheid.
Ze zeggen wel hoelanger je moet wachten op de uitslag van de nipt hoe meer kans dat alles goed is.

Sterkte!

Ik heb vanaf week 7 van mn zwangerschap al bloedverlies. Toen was het wel een grotere hoeveelheid..
Tegenwoordig is het af en toe nog maar heeeeel erg licht en ben inmiddels 35 weken, heb een paar keer onderzoek laten doen maar hier kwam niks uit dus de vk zegt nu dat het bij mijn zwangerschap hoort.
Wel hebben ze mij altijd gezegd om het te laten weten als het bloed dus ik heb wel telkens contact opgenomen.

Ik heb tot 13 weken ook bloedverlies gehad. 
Ik bleek een hematoom in de baarmoeder te hebben wat bleef bloeden doordat de baby het wegdrukte. Ik heb elke keer wanneer ik bloedverlies had de verloskundige gebeld, voelde me bijna zeikerig maar ze waren alleen maar blij dat ik belde.
Ik mocht eigenlijk elke keer weer even langskomen voor een echo, of on hartje te luisteren. 

Zolang je er geen buikpijn bij krijgt (menstruatiekramprn) is de kans groot dat het gewoon bij je zwangerschap hoort.
Als je je o ongerust blijft voelen bel dan de verloskundige even, dan kunnen ze nog even checken. Ongerustheid is ook niet prettig.

Dit is zo herkenbaar! Al 1,5 week zn beetje af en aan aan het vloeien. Maar menstratie bleef uit. Zaterdag 2 positieve teste gehad en vanochtend een Clearblue gedaan en die gaf 2-3 aan. Maar ik word ook zo onzeker door het vloeien. Het is niet continue zowel hoeveelheid als wanneer het gebeurd maar fijn is het niet. Ik ga morgen ook meteen de verloskundige bellen want ik maak me wel beetje druk nu. 

Bij de VK en Gyna geweest. Alles goed! Dankjewel allemaal! Bloeden hoort erbij doordat de placenta bij de baarmoedermond ligt. 

Terug
Bovenaan