Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben nu 33 weken zwanger en durf het risico niet te nemen. Precies wat jij zegt met kruisbesmettingen. En je weet niet hoe hygiënisch ze er mee om gaan. Of of jou rolletje sushi toch met rauwe vis in aanraking is geweest . Nu is dat bij elk restaurant wel de vraag. Maar vind het met vis toch wel wat enger.
Dus ik heb besloten het pas weer te eten als ik bevallen ben.
?
Ik heb gewoon sushi gegeten tijdens mijn zwangerschap. Maar dan in het restaurant zelf en uiteraard alleen de sushi die wel mag voor een zwangere vrouw. Maar ik wist wel dat er in dat restaurant heel erg hugiënisch gewerkt werd
Ik neem zelf het risico niet. Ik heb ook trek in sushi. En in filet american en in chorizo.... hmmmmm zodra ik ben bevallen stuur ik mijn vriend op pad haha
Ik heb meerdere keren tijdens me zwangerschap sushi gegeten. Ik ben ook zo dol op sushi dat ik het elke dag zou kunnen eten. Ik heb rauwe vis als de sushi die alleen zwangere mogen. Ik stopte wel met rauw vis op een gegeven moment in de zwangerschap maar voor de rest at ik het.
Sushi restauranten moeten weten over het mogelijke gevaar en horen dus kruisbesmetting te voorkomen. Ik at ook steeds bij de sushi restaurant waar ik altijd ga en dus hun kwaliteit ken en vertrouw. Ik zou niet zomaar overal sushi eten.
Ik ben 26 weken zwanger en eet geregeld sushi! Wel de vegetarische dus niet met rauwe vis. Heerlijk toch!
Als je maar niet rauw eet is er niks aan de hand, kruisbesmetting denk ik niet aan dan kan je nergens meer gaan eten
Ik eet wel regelmatig sushi, maar dan in het restaurant en niet bestellen. Bij het restaurant waar ik altijd heen ga kun je een aparte kaart vragen voor zwangere, dan krijg je je eten op een appart schaaltje zodat het niet in de buurt komt van de rouwe vis.