100kg einde zwangerschap

<p>Hoi mammies... Inmiddels 39 weken zwanger. 1.68 en 100kg is aangetikt. Paniek!!!!!! Hier nog meer mama's met zelfde situatie? Of gehad... En die kunnen zeggen dat dit nog goedkomt hahaha</p>
 
Ja waar startte je mee.. ik kan alleen maar zeggen dat bv geven helpt met afvallen en dat er soms nog wat extra inspanning nodig is om wat overige kilos kwijt te raken door gezond te eten en veel te bewegen. Niet teveel op de getallen letten hoor, er was kort na de bevalling al bijna 10 kilo af door baby+vruchtwater+placenta ed..
 
Toevallig ben ik ook 1.68 en tijdens mijn vorige zwangerschap woog ik uiteindelijk ook 100 kilo. Hield echt super veel vocht vast dus weet niet of dit bij jou ook het geval is? Voordeel is wel dat je dit in de weken daarna allemaal weer weg zweet ;-) 
 
Ik tikte tegen het eind van m'n zwangerschap ook de 100 wel aan. Ik ben 25+ kilo aangekomen. Bij 100 ben ik gestopt met wegen, haha.
Na 3 maanden was ik alles weer kwijt en was ik zelfs minder zwaar dan voordat ik zwanger raakte. Ik heb geen bv gegeven maar wel ontzettend veel bewogen en minder tijd om te eten. 
 
Hihi 
Ik ben even lang, even ver, en ook de 100 kilo nu aangetikt. 
Ben er niet van geschrokken eerlijk gezegd, want ik vond het wel meevallen, ik oog ook totaal niet 'dik' dus ik voel me er niet zo onprettig bij.
Als de kleine er is lekker wandelen en opletten dan gaat het vanzelf weer weg. 
Heb Voorral zin om weer lekker me kleding te dragen, waarin ik me goed en slank en af gekleed voel, heeeerlijk!!!!
 
 
Hallo mama's, 
Ik snap wel dat je het heel vervelend vind. Zelf ben ik 1.75 en tijdens mijn zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen (rond de 95kg aan het einde) nu blijf ik na 5,5 maand hangen op de laatste 5 kilo. Goed voorgenomen om vanaf nu veel water te drinken en elke dag een half uur lopen met de kleine. Ik hoop dat ik voordat ik een 2e zwangerschap mag meemaken de kilos eraf heb! Mijn ervaring is dat het de eerste 2 maanden het snelste gaat ?
 
Hallo mama's, 
Ik snap wel dat je het heel vervelend vind. Zelf ben ik 1.75 en tijdens mijn zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen (rond de 95kg aan het einde) nu blijf ik na 5,5 maand hangen op de laatste 5 kilo. Goed voorgenomen om vanaf nu veel water te drinken en elke dag een half uur lopen met de kleine. Ik hoop dat ik voordat ik een 2e zwangerschap mag meemaken de kilos eraf heb! Mijn ervaring is dat het de eerste 2 maanden het snelste gaat ?
 
Terug
Bovenaan