?

helaas ben ik weer ongi geworden afgelopen zaterdag
het is wel heel erg extreem nou, en verlies erg veel bloed.
veel meer dan voor mijn pil
ik ben nou 1,5 jaar bezig met het proberen zwanger te worden, en we moeten 16 april naar de gyneacoloog
ben nou al nerveus daarvoor..
jammer dat het zwanger raken via deze weg moet
maar we hebben het er wel voor over...
iedereen die zwanger is geworden nou van harte gefeliciteerd en veel geluk
liefs sandra

Hoi Sandra, dat gevoel heb ik ook. Ik denk dat ik weer ongi aan het worden ben. Ik ben 37 en ik probeer al een jaar door klussen zwanger te worden. Als het nu niet lukt, moet ik dus echt naar de dokter. Maar ik moet bij voorbaat al zoooo wennen aan het idee dat ik waarschijnlijk alleen 'anders' zwanger kan worden. Aan de andere kant voel ik me dan weer schuldig dat ik zo negatief doe over de mogelijkheden die er nog zijn. En natuurlijk heb ik het er graag voor over, maar de romantiek is een beetje weg hè als het zo moet.
Ik wens je alvast veel succes bij de gyn. Laat je nog even weten hoe het is gegaan?
Liefs, el.

Kop op Sandra,

ik weet zelf hoe moeilijk het is om steeds weer optimistisch te blijven. Ik ben zelf al 17 maanden gestopt met de pil en loop sinds 1 maand bij de gyn. Probeer dit bezoek positief te zien: je wilt graag zwanger worden. Door allerlei onderzoeken bij de gyn. kom je te weten waar het aan ligt dat het zo lang duurt. Bij mij had het bezoek aan de gyn. het effect dat ik me opgelucht voelde. Eindelijk gebeurt er iets. Het is jammer dat je dat met behulp van de medische wereld moet doen, maar zie maar zo: in deze tijd kan het allemaal. Voor het eerste bezoek aan de gyn. was ik ook heel zenuwachtig. Begrijpelijk als je niet weet wat je te wachten staat. Het viel allemaal erg mee.
Ik zal aan je denken en veel succes de 16de.

Groetjes,
Bianca

Terug
Bovenaan