????

hallo allemaal!
Superbedankt aan de dames die gisteren de lieve antwoorden hebben geschreven onder mijn berichtje "ja of nee??" (m'n man en ik hebbenop de CB-test een schijn had gezien van het vericale streepje...). We konden het niet laten en hebben vanmorgen een nieuwe test gedaan, maar het streepje is precies nog minder dan gisteren... kan dat? echt om zot van te worden die onzekerheid!! Mijn temp was vanmorgen wel nog hoog, dus dat is toch een goed teken...
liefs,
kaat
 
De CB heeft toch een horizontale controle streep en als je naast de controle streep een horizontale streep hebt ben je niet zwanger toch?

Ik vraag dit omdat volgens mij het verticale streepje het meest belangrijk is want dat is de streep die reageert op het HCG hormoon.

De horizontale streep verschijnt als je niet zwanger bent, dus dat die lichter is is begrijpelijk.

Als je het niet zeker weet, dan zou ik even langs de huisarts gaan. kan je gratis een test doen.
 
hoi *,
het horizontale streepje zien we inderdaad wel, maar 't is het verticale streepje dat zo goed als niet zien... (dus het + is bijlange niet duidelijk)
liefs
 
Lieve Kaat,

wat frusty. Ik zou toch nog 2 dagen wachten, want dan is je Hcg weer gestegen. Ze zeggen dat hij om de 2-3 dagen stijgt, dus vandaag was sowieso te vroeg om te testen.

Hopelijk is het over 2 dagen een vette +. Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent.

Maar wacht echt nog even. Zolang je temp. hoog blijft is het een goed teken.

Liefs Tatjana
 
Hoi Kaat
wat spannend zeg, misschien moet je gewoon even meer geduld hebben en nog heel even wachten met testen.
En...*: ik moest wel degelijk voor mijn test bij de huisarts betalen, hoor.

Jeanette
 
Terug
Bovenaan