.

Geen zorgen, is normaal. Ik heb t nu ook wel weer een beetje, dit wordt 3e kindje. Maar geloof me van 2e of 3e kindje ga je net zoveel houden. Twijfels horen erbij. Zeker vlak voor bevalling, dan wordt het ineens zo’n waarheid. Maar komt goed en je hoeft je niet te schamen. Ik denk dat heel veel vrouwen dit hebben 

Ik denk dat dit heel normaal is. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, maar ook ik denk soms jeetje ik wou dit zo graag, maar kan ik dit wel? Ben ik er wel klaar voor? 
Maar dan veeg ik al die gedachten van de tafel en spreek ik mezelf weer even moed in. Ik kan dit! Samen kunnen wij dit! 

Och, maak je geen zorgen. Dit is volkomen normaal. Hormonen doen, of je 't nou wil of niet, een hoop met je. 
Met name op het laatst (en in de eerste weken). Vertrouw op je eigen gevoel! Jij kan dit! Heel veel succes en geniet nog even van je zwangere buik! ? 

Blij dit te lezen. Ik ben nu 11 weken zwanger van ons 2e kindje en herken dit gevoel. Wil ik wel een 2e? Kan ik er evenveel van houden? Waar blijft het blije gevoel?
Terwijl we heel bewust voor een 2e hebben gekozen. Ik realiseer me ook dat het niet vanzelfsprekend is om weer zwanger te raken, maar ik ben “gewoon” weer zwanger. Dit is als het goed is mijn laatste zwangerschap en wil daar extra van genieten.
Ik gooi het ook maar op de hormonen ;-(...
xxanoniem, succes met de laatste loodjes! Het komt vast allemaal goed.

Terug
Bovenaan