...

raar als ik dit allemaal lees.dan weet ik toch dat ik niet de enige ben die het aan het proberen is.want nu lijkt het of iedereen in mijn omgeving zwanger is en ik maar niet zwanger geraak.en die teleurstelling is inderdaad wel groot iedere maand.sorry dat ik hier zo plots kom, maar dit is de eerste keer dat ik dit(durf) doe.

groetjes
 
Dapper van je Woopyke!

Nee, je bent zeker niet de enige. Ben je al lang bezig? Kom maar vaak langs hier, dan kun je al je hoop, vrees, teleurstelling en, hopelijk al gauw, grote geluk met ons delen.

groetjes, Inge
 
zeker ben je niet de enigste,en prettig om hier herkenning te vinden he.ook bij ons in de omgeving is voor mijn gevoel iedereen zwanger,maar bij ons wil het ook nog steeds niet lukken.iedere keer teleurgesteld maar ook iedere keer weer met frisse moed aan het klussen.nou hou de moed er in he liefs chantal
 
ben nu 2 maand bezig, maar lijkt wel een eewigheid.als ik jullie allemaal zo bezig hoor zal ik nog maar niet te vlug hopên dat het vlug zo zal zijn.ik ben maar bang dat ik nooit zwanger zal geraken.dan is er ook nog het feit dat ik niet genoeg bestand ben tegen toxoplasmose.het maakt me allemaal zo bang hé.

groetjes
 
Terug
Bovenaan