?

Nu komende woensdag 2 weken geleden werd ik ongi. En afgelopen vrijdag begon ik weer te bloeden. Heel vreemd. De doctor dacht dat het dan toch een miskraam was. Ik moet donderdag naar het ziekenhuis om alles na te laten kijken. Wat er nog te kijken valt.
Maar ik hield zoveel verschijnselen. Gevoelige borsten, af en toe misselijk, last van mijn kaken (wat ik bij Nathaniel ook had), regelmatig duizelig, last van mijn rug, smaakverandering, hoge temperatuur, vaak plassen en moe. Vandaag een test gedaan en negatief.
Ga ik weer naar toilet heb ik heel veel cervixslijm. Dus toch maar even goed gecheckt en ja hoor, erg dradig.
Ben ik nu dus vruchtbaar. Dat is echt een rare gewaarwording.
Maar dan wel positief. Niet zwanger, maar wel vruchtbaar. Maar ik vind het raar dat ik al die verschijnselen heb.
Misschien dan toch wel zwanger geweest voor heel kort en dat de verschijnselen nog tijd nodig hebben om weg te gaan.
Nou ja, over 14-16 dagen dus mijn NOD.

Liefs Tatjana
 
He Tatjana

Je hebt het over pijn in je kaken wat je bij de 1e had. Is dat een bekende kwaal? Ik heb namelijk last van mijn kaken, dat heb ik anders nooit. Treedt dat al meteen op na de bevruchting? of veel later.

Succes verder, trouwens.
Martine
 
Hoi Tatjana,nog bedankt voor je reactie op mijn stukje "hoge temp na ongie"
jeetje wat doen onze lichamen raar he?
ik heb zelf ook een beetje het vermoeden dat er bij de laatste ongie iets fout is gegaan, ik kreeg opeens zo'n hevige pijn toen ik 2 dgn overtijd was,maar geen stolsels ofzo.
die pijn in je kaken komt mij ook wel bekend voor;bij mij was het een trekkerig gevoel.
ik ben er inmiddels wel achter dat de kwaaltjes geen zwangerschap betekenen en wacht nu zekr een week na mijn nod..
(zeg ik nu,ahum)
succes! gr. petra
 
Terug
Bovenaan