????

Hoi,
Hier ben ik weeral. Ik ben juist aan het lezen gegaan en ik heb ergens in een berichtje iets gelezen over innestelingsbloeding. Kan mij iemand uitleggen hoe dat juist zit? Verlies je dan veel bloed? Jullie bedoelen toch bij de innesteling van het eitje he. Wel we hebben eergisteren geklust en ik ging 's nachts naar t toilet en ik zag een paar plekjes bloed, maar ik dacht dat ik gekwetst was geraakt tijdens het klussen. Nu weet ik het ook niet meer.
Heeft iemand hier ook ervaring mee???

Groetjes,

ikke
 
Dat heb ik ook aleens gehad na het klussen..wat het is precies,geen idee.wat betreft de innestellingsbloeding;de een heeft het wel en de ander niet,het kan varieeren van helderrood;klein beetje.tot bruinige afscheiding.
Bij iedereen is het anders.dan nestelt het eitje zich in en KAN een bloedvaatje raken. is dus niet erg.
gr petra
 
Hoi meis,

Een innestelingsbloeding heeft niets met klussen te maken. Ongeveer een week na de eisprong kun je een paar druppels bloed verliezen. Dit komt omdat het eitje zich gaat nestelen in de baarmoeder. Dit staat dus los van klussen.

Sterkte!
 
Hoi Ikke,

Het ligt er ook een beetje aan wanneer je je eisprong hebt gehad. Het eitje doet er namelijk een paar dagen over om in de baarmoeder aan te komen en dan nog een paar dagen om in te nestellen. (is dat nou met dubbel l of nie??)) Dus het kan sowieso niet meteen na je eisprong. Maar zoals Petra ook zei: het kan geen kwaad.
 
Bedankt,
Wel, dat beetje bloed dat ik verloor, dat was ongeveer 5 dagen na wat normaalgezien mijn eisprong moest zijn, dus wie weet. Ohja, ik zal me wel weer aan het verheugen zijn op niets.

grtz
 
Terug
Bovenaan