?????????

Hallo allemaal.

ik ben al geruime tijd(19 maanden) bezig om zwanger te raken. Nu constateerde ik van het weekend dat als ik in mijn tepel knijp er vocht uitkomt.
Beetje troebel, wit-geel achtig. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Mijn man en ik dachten dat wij vorige maand raak geschoten hadden, we waren namelijk een hele maand met vakantie en hebben het toen elke dag gedaan(onder het mom van we willen zo graag een kindje) Toen ik thuis kwam van vakantie werd ik meteen ongi. Maar nu ik vocht uit mijn tepels krijg denk ik , misschien ben ik wel zwanger en werd ik Ongi omdat ik een jetlag had.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb bij de ovulatietes deze maand ook nog steeds geen vruchtbaar moment gehad.
Vanavond maar even een testje doen

Liefs Yvonne
 
Hoelang ben je ongi geweest;mischien was het een innestelling?(als het bijv.maar heel kort is geweest) het is n.l allemaal mogelijk,maar helaas kan het ook zijn dat je lichaam een loopje met je neemt.
succes!
 
Ik zou ook graag willen weten hoe lang je ongi bent geweest. Het kan idd zo zijn dat dat een innestelingsbloeding is geweest.Ik zou een testje doen en/of even naar de ha gaan.
 
Hoi Yvonne,

Helaas hebben meer vrouwen dat weleens (een goede vriendin van me heeft dat ook) maar dit hoeft helemaal niets te zeggen over een zwangerschap.. Al hoop ik het natuurlijk wel voor je..
 
Nou even over die ovulatie test ik krijg ook geen positief streepje??
Cyclus van 30 dagen m'n eisprong volgens mijn temp vorige maand dag 16 nou nu is het dag 16 en vanmorgen nog niets hoor.
Volgens mij maak je je alleen maar gek met die testen. Heb jij dat niet?
En vocht uit je tepel heb ik ook vaak
een beetje wittig.

Nou wie weet ik hoop het voor je

Veel liefs
Brenda
 
Gisteren meteen een test gedaan maar helaas helemaal niets.
Mijn ongi periode was zo'n dag of 5 (net als anders.

Nou Brenda vanmorgen weer de ovulatietest gedaan en ik zag 2 strepen. Voelde wel raar hoor, dat je in enen ziet dat je vruchtbaar bent( ik dacht al dat ik het niet meer zou worden). Had tegen Remco gezegd dat zodra ik vruchtbaar ben we moeten klussen (ook al is het 06.30 uur) maar omdat we het gisteren al gedaan hebben heb ik het maar even uitgesteld tot vanavond (heb tenslotte 24uur de tijd).

Ik werd ook helemaal gek van die testen maar ja als het helpt. Ik deed ook de temp meten maar dat doe ik niet meer hoor! Daar klopt bij mij helemaal niets van, daalt en stijgt om de dag (vandaag een temp van 36.3, ik lijk wel een vrieskist)

Maar goed nu maar hopen dat we raak schieten(het voelt wel een beetje eng hoor)

Brenda, je moet echt doorgaan met de testen en geduld hebben. Mocht je deze maand geen schreepje hebben begin dan gewoon de eerste dag dat je niet meer ongi bent (heb ik ook gedaan, de testen zijn duur maar het is hopelijk de moeite waard)

Tot gauw
Heel veel liefs
Yvonne
 
Terug
Bovenaan