Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi ik ben ingeleid bij 34 weken vanwege zwangerschapsvergiftiging. Op maandagmiddag is een ballon ingebracht deze viel er in de nacht van maandag op dinsdag uit. Dinsdag middag zijn om 12.00 uur Mn vliezen gebroken en op woensdag om 00.36 is onze dochter geboren. Duurde ook vooral lang omdat ze het erg druk hadden in het ziekenhuis en pas zolaat mijn vliezen gingen breken.
Het is heel verschillend per persoon. Bij mij is op woensdag een ballon geplaatst op donderdag nog een keer. Vervolgens op vrijdag de vliezen doorgeprikt en zaterdag ochtend is mijn dochter geboren doormiddel van een keizersnede.
Heel verschillend inderdaad. Bij mij op donderdagavond ballon geplaatst. Vrijdagochtend om half 9 vliezen gebroken en om half 1 was ze er al. Wel ook direct weeën opwekkers gekregen toen ze de vliezen hadden gebroken.
Maar geen ervaring met gel weet niet of het dan heel anders gaat...
Bij mij met 37 weken op vrijdagavond 20.30 uur ballon geplaatst, zaterdagochtend eruit gehaald, om 10 uur vliezen gebroken en infuus erin en om 13.36 was onze dochter er al! Dit alles ivm zwangerschapsvergiftiging. Het kan dus ook heeeel snel gaan!