???

Sinds kort ben ik gestopt met de pil en slik foliumzuur. Vorige week ben ik voor het laatst ongesteld geweest en sindsdien heb ik iedere dag last van hoofdpijn en ik heb tevens hele fel-gele urine. Ook ontdekte ik gisteravond een heel klein beetje oud bloed en vanmorgen een klein druppeltje licht bloed.
Wie weet wat dit is?

Hoi Marieke,
Ik kan natuurlijk niet verklaren wat het precies is. de kans is echter heel groot de je lichaam enorm moet wennen aan het 'geen pil meer slikken'. dan kan ons lijf heel raar reageren. Dit omdat je schrijft nog niet zo lang van de pil af te zijn. Als ik jou was zou ik het gewoon even goed in de gaten houden (ik hou zelf een soort dagboekje bij waarin ik dat soort dingen vermeld) en anders toch een keertje langs de HA of een test doen.

Succes ermee in elk geval.

Groetjes Marianne

Dat je urine felgeel is wil niks zeggen hoor, het kan ook gewoon zijn dat er veel afvalstoffen in zitten, omdat je waarschijnlijk weinig hebt gedronken bijvoorbeeld.

Ik moet zeggen dat ik na het stoppen van de pil ook elke dag hoofdpijn had. Het heeft echt 1,5mnd geduurd voordat die hoofdpijnklachten voorbij gingen. Je hormonen zijn echt even in de war!!

Het is wel belangrijk om veel te drinken net wat barbarella zegt. Dus aan de water!!

Hoop dat je hoofdpijn gauw over is.

Liefs Bibi

Ik heb sinds 2 maanden ook last ven hoofdpijn,geen idee waar het doorkomt;ben u in ronde 9.mischien dat het toch met de pil te maken heeft die nu pas helemaal uit mijn lichaam is,geen idee!en donkere urine heb ik ook sinds kort regelmatig,voorheen ook niet. ook als ik wel veel gedronken heb..

Terug
Bovenaan