?

Hoi Anne,

Het kan!
Ik kan je vertellen dat ik dat altijd heb een paar dagen voor ik ongi word, pijn in onderrug en onderbuik dan heb ik het vaak aan 1 kant sterker.
Deze keer heb ik het al vanaf maandag meer het gevoel dat ik ongi moet worden en dat word ik maar niet. Nou is mijn nod pas maandag dus het kan heus nog wel komen. Maar het kan een teken zijn dat lees ik wel bij de bijverschijnselen maar het hoeft dus niet!
Natuurlijk hoop ik dat het bij jou een verschijnsel is dat bij een zwangerschap hoort.
Succes in ieder geval.
Gr. Biate

Hoi Anne,

Dat kan inderdaad wel, maar kan ook van je ongi zijn natuurlijk. Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb regelmatig zeurderige pijn in mijn onderbuik en rug, het kan dus een zwangerschapssignaal zijn.

Ik hoop het voor je!

Liefs,
Joan

Hoi anne,
Zo als je ziet zijn er al tig aantal anne's.. Ik dacht ook orgineel te zijn..NOT :)
Misschien is het handig om je leeftijd er achter te zetten.. weten Ik, we wie je bent..
Daarnaast op je vraag.. Ik heb al zins ik begonnen ben met voor het eggie gaan overal vage pijnen.. ben al steeds misselijk alleen wordt ik ook steeds ongesteld ???Nu heb ik bv, errug pijn in mijn tepels???
Nu heb ik laatst een oproep gedaan met de vraag erin of ik schijn zwanger kon zijn.. welnu daarop zei iemand dat alleen beesten dat konden worden ??? wist ik niet.. hoog blond..
Dus ik hoop voor je dat het iets echts is en het enige wat ik kan zeggen is afwachten..
liefs Anne,33
xxx

Terug
Bovenaan