.

Hoi Anna Sophie,Ik zou me nog niet teveel zorgen maken, je hoort regelmatig dat zwangere vrouwen ook dagen hebben dat de kwaaltjes even wat minder zijn. Ik kreeg zelf juist pas misselijkheid na 7 weken en ik kon altijd gewoon lekker blijven eten.Succes bij de echo volgende week!

Hoi, kwaaltjes komen en gaan. De ene week heb je last van misselijkheid en dan ineens 3 dagen niet. Na die 3 dagen kan je ineens weer misselijk zijn of een ander kwaaltje krijgen. Een missed abortion (en dat zeg ik niet om je bang te maken) heet juist ook 'missed' omdat er vaak geen signalen zijn dat het fout is gegaan. Dus vrouwen blijven kwaaltjes houden en er komt geen bloed. Deze fase is gewoon heel erg spannend, het kan goed gaan maar soms ook helaas niet. Weet dat de kans op een miskraam echt klein is. Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk kan je het een beetje loslaten. 

HoiiiNee joh  maak je geen zorgen.  Ben blij als die misselijk heid gauw over is.Ik ben 3 maanden geleden bevallen en heb een super zwangerschap  gehad met bijna  tot geen symtomen. Tuurlijk maakt je dat onzeker.  Maar terug  denkend aan mijn zwangerschap  heb ik een fijne tijd gehad.Dus symptomen  willen  niks zeggen.  En het gaat vaker goed als fout.  Probeer een beetje te genieten ervanZoiets maak je maar 1 of 2 of 3 keer mee in je leven?

Hi! Herkenbaar hoor! Ik heb soms ook een dag zonder symptomen en de dag erna is het gelijk 3x zo erg ? Ben nu 7w5d en blijf wisselende dagen hebben. Ik probeer het zo te bekijken: ik ben nu zwanger en daar wil ik van genieten. Ik heb geen invloed op de uitkomst. Ik kan me heel druk maken maar wie weet gaat het helemaal goed....dan is dat best zonde van m’n energie ?Geniet ervan! 

HoiHier tm week 8 ene moment misselijk pijnlijke tieten andere moment me weer helemaal normaal voelen.  Ipv te genieten van die momenten was ik me net zoals jij zorgen aan t maken. Nu 10 +4. Beeb groeit goed. Ik maak me er niet meer zo druk om. 

Probeer je niet druk te maken. Kwaaltjes komen en gaan en het is echt niet raar om er de ene dag meer last van te hebben dan een andere dag. Ik heb zelf in september bij 9 weken een missed abortion gehad maar voelde me volop zwanger dus het zegt echt niks! 

Terug
Bovenaan