+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Wie had het kunnen dromen, ik in iedergeval niet.

Ik ben zwanger terug gekomen van Griekenland!!!!!!!!!!!!
Vanmorgen getest en een ontzettende dikke PLUS!!!! IK BEN ZWANGER!!!!!

Ik heb mijn NOD op 25 augustus staan omdat ik het ruim aan had gehouden maar eigelijk na goed rekenen is morgen mijn NOD. (ivm vroege eisprong). Ik was op vakantie steeds al zo misselijk en zelfs een keer gebraakt. Vanmorgen stond ik weer op met dit gevoel en normaal ben ik nooit misselijk. En toen toch maar besloten om eerder te testen en jaaaaa hoor hij kan niet dikker en duidelijker. EEN DIKKE PLUS. Het is zo onwerkelijk....ik had juist het gevoel dat het deze maand weer niet ging lukken. En ja hoor wat een beetje vakantie wel niet kan doen. En ik heb voor het eerst Cleur bleu ovulatie testen gebruik. (werken goed dus!).

Ik ga naar het Mei forum dus ik hoop daar veel van jullie te zien!!

Lieve meiden ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden. En ik zal jullie zeker in de gaten houden!

Liefs Bibi

Hi Bibi.
GEFELICITEERD MAMS!!!!
Ga er verschrikkelijk veel van genieten.

Ik hoop je snel te kunnen volgen!
Liefs Bieb.

Gefeliciteerd Bibi!!

Ik ben ook in Griekenland geweest en vandaag is mijn NOD, hopen dat het bij mij ook raak is, alleen ik ga dan nog net naar het april forum.

Geniet ervan,

groetjes E28

Hoi Bibi,

Wat geweldig, zwanger terugkomen, Gefeliciteerd, weet je zeker dat je niet gezellig naar het aprilforum kan??!!

Veel liefs Jeanette(april)

Ik wil er nog even bij zetten want dat is voor jullie altijd wel leuk en interessant om te lezen wat ik extra heb gedaan om zwanger te worden.
* benen in de lucht.
* klaar komen nadat mijn vriend klaar is gekomen. (zuigkracht van baarmoeder of zo iets).
* Ovulatie test gebruikt.
* niet om de dag gevreeen maar toen mijn ei er aan zat te komen elke dag.

Dat was het wel zo'n beetje. En misschien kwam het ook wel omdat ik vorige maand heel even zwanger ben geweest dat ik misschien raar gezegt maar "er niet zoveel mee bezig ben geweest". Meer met het verwerken en proberen dit eerst een plaatsje te geven. Ik hoop dat alles nu goed mag gaan. We hebben er zelf nu wel meer vertrouwen in en gaan lekker genieten van deze zwangerschap.

Liefs Bibi

Hoi Jeanette,

Ik kom op een berekening van 1 mei!
Dus net op het nippertje in het mei forum. Dus ik denk dat ik niet thuis hoor op het april forum.

liefs Bibi

Van harte gefeliciteerd, zeg!
Als ik je verhaal goed begrijp heb je een miskraam gehad. En al zo snel weer zwanger.
Echt geweldig. Geniet ervan.
Liefs Nance

Hé Bibi,
Super zeg!
Van harte gefeliciteerd!
Waar de Griekse bodem toch al niet goed voor is!
Geniet ze, een hele fijn zwangerschap toegewenst!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan