++++++++++++++++++++++

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!
Ik kan het nog haast niet geloven(ik typ met trillende vingers)
Maar er stond echt een + op de test.
Wij zijn zoooo blij.
mutske,flower,niempie en de rest,bedankt voor het duimen het heeft blijkbaar echt geholpen.
Trouwens nog iets raars,ik had sinds een week een maansteen(was dus eigenlijk niet nodig geweest)en gister brak ineens het kettinkje,zou het een teken zijn geweest.
Nou oke ik begin onzin uit te kramen.

Ik heb net een afspraak met de HA gemaakt voor half 10,dus dan weet ik het helemaal zeker.

XXXXXX Phoebe

Ik was net aan het typen dat ik voor je zou duimen!!! En dit berichtje van mij kwam niet door op het forum!!!
We waren tegelijk aan het typen denk ik!!!!

Gaaf joh!!!
GEFELICITEERD!!!!

Geniet van je zwangerschap en misschien tot gauw!!!

Groetjes

HI Phoebe!!!

Gefeliciteerd meid!!!

Super gaaf......

Ga er samen goed van genieten he!!!

Dikke Soen Flower

Gefeliciteerd meid wat leuk!
En wat zijn je 'bijwerkingen' allemaal?

Heel veel succes en liefs

p.s. nee joh, dat is geen teken. Sommige dingen moet je juist niet letterlijk nemen. En stel je voor, dan zou eigenlijk de maansteen zelf moeten breken toch?

OOh wat geweldig voor jullie!!!
niet te geloven he??

genieten maar..heel veel!!!
gr.petra

Hoi Phoebe!

Fantastisch!!! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs,

Ginger

WOW WOW WOW
Wat heerlijk voor je!!!
Heel veel geluk gewenst mama!!!

Liefs Bieb.

Hoi meiden,
bedankt voor de felicitaties.
Ik kom net bij de HA vandaan en volgens hem is er geen twijfel mogenlijk en ben ik hardstikke zwanger.
Mijn bijwekingen zijn,dat ik heel erg moe bent,een beetje misselijk/weeig gevoel en een soort ongipijn onder in mijn rug en gisteravond had ik dat ook een beetje in mijn buik.
Maar voor de rest voel ik mij helemaal geweldig en neem ik alles maar voor lief,want mijn dag kan niet meer stuk.
Ik hoop dat jullie mij ook allemaal snel mogen volgen naar het meiforum.(als die er tenminste nog komt)
Iedereen heel veel geluk!!!
XXXX Phoebe

Terug
Bovenaan