++++++++++++++

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

ik zit helemaal te trillen....heb net een test gedaan en zie een vette +++

Ik begrijp het niet want heb echt een ongesteldheidsgevoel heel licht, maar ook een beetje gevoelige borsten vanaf dag 14 (had dag 13 eisprong)

Mijn mannetje is nu aan het werk, maar komt over een uurtje thuis. Ik had een tijdje terug een boekje gekocht voor a.s pappa's en ga hem dat geven...ben zo benieuwd naar zijn reactie.

Liefs Coco

WWWWWWWWWHHAAAAAAAAA Coco, GEWELDIG....een dikke +++++ betekend zwanger hahahahaha.....hiep hiep hoera voor jullie :) Wij zitten nu in ronde 5...hoop dus dat dit voor ons net als voor jullie ook een geluksgetal wordt!!!

Geniet ervan,

Groetjes Kaa

Gefeliciteerd Coco! Ik begrijp dat je een dag voor je NOD een test hebt gedaan. Vandaag of morgen is mij NOD, maar voel de rode duivels weer aankomen. Vreemd genoeg heb ik wel vanaf de eisprong gevoelige borsten en af en toe misselijk. Afgelopen vrijdag zelfs licht overgegeven. Had jij zwangerschapskwaaltjes of had je nergens last van?
Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!

Noor

YESSSSSS!!!!
Gefeliciteerd.

Er is nog hoop voor ons allen.

Oh meid, wat een geweldig nieuws.
Van harte hoor en geniet ervan.

Liefs Yvette.

In welke ronde zat jij?

Supergefeliciteerd!!!

O, wat zul je genieten om het je man te vertellen...

Liefs, Inge

Van harte gefeliciteerd! Wat zulen jullie een super kerst hebben. Geniet er maar lekker van. En nog bedankt voor het bij werken van de nod lijsten.

Ik hoop je snel te volgen volgende maand.

Liefs Nance

Terug
Bovenaan