..

A

Anoniem

Guest
Hoi Chilli, Belinda e.a.,

Balen Chili, dat het weer niet gelukt is....ik hoopte het echt voor je deze maand! Misschien lukt het je nog voor je naar de gyn. moet?

Over 3-4 dagen is mijn NOD. Gisterenochtend verloor ik een milimeterklein bloedpropje en daar is het bij gebleven, ik heb die dag ook flink buikpijn gehad en ook dat is weer voorbij..
Vraag me af of het innesteling was...Ik hoop nergens meer op, maar wordt hier erg onzeker van!
Verder geen klachten, in elk geval niets anders dan normaal voor mijn menstruatie: lichte hoofdpijn en mijn borsten worden gevoeliger.
Ach we wachten maar weer af!

Dit was de eerste maand met ovulatietesten. In januari moet ik weer terug naar mijn gyn. en dan overleg ik wel weer met haar.

Ik laat wat van me horen!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Wat een spannende tijd weer voor je, ik hoop echt van harte dat je ongi weg blijft. Ik duim zo hard voor je !!!
Zou het wel leuk vinden om te horen dat je zwanger bent, dat vrolijkt mij ook weer een beetje op.

Succes en veel liefs Belinda

Ginger,

ik duim voor je, dat je met errug leuk nieuws de kerst in gaat.

Kus
Miep

Hoi Ginger,

Bedankt voor je interesse, ik hoopte er ook op deze maand maar helaas, hopen inderdaad ook nog op een Christmas miracle voordat we naar de gyn moeten!

Vreemd he die buikpijn en dat bloed hoop dat het een goed iets is voor je! wie weet,

Dus jij moet ook naar de gyn in januari wat doen ze dan precies bij jullie?

succes en de komende wachtdagen veel sterkte, laat je snel iets weten?

liefs; Chili x

Terug
Bovenaan