.

Ik heb de bugaboo donkey duo. Deze wagen kun je voor zowel 1 als 2 kindjes gebruiken. Ik vind hem ideaal. Mijn zoontje is 1.5 jaar en mijn dochter is 9 weken. Het is even investeren maar ik zou niet zonder meer willen. Zelf heb ik hem via marktplaats gekocht want nieuw zijn ze erg prijzig.

Nog geen ervaring, maar wel het zelfde dilemma. Wij moesten sowieso een nieuwe wagen voor de baby en hebben er nu een gekocht die uit te breiden is tot duowagen. Mocht het tegen die tijd nodig zijn, dan bestellen we dan de uitbreidingsset erbij. Vind het van tevoren ook lastig inschatten.

[quote quote=10210924]
Ik heb de bugaboo donkey duo. Deze wagen kun je voor zowel 1 als 2 kindjes gebruiken. Ik vind hem ideaal. Mijn zoontje is 1.5 jaar en mijn dochter is 9 weken. Het is even investeren maar ik zou niet zonder meer willen. Zelf heb ik hem via marktplaats gekocht want nieuw zijn ze erg prijzig.
[/quote]
Dat is inderdaad de wagen die ik graag wil. En het lijkt me sowieso een must als de oudste 1,5 is. Maar mijn oudste kindje is dan al bijna 2,5. Is het dan overdreven om zo’n wagen aan te schaffen of ook nog steeds heel handig?

[quote quote=10210923]Geen ervaringsdeskundige, maar is zo’n meerijdplankje niks voor je? Daar kan je kindje op zitten of staan.[/quote]
Oja dat is idd ook nog een optie. Ik wil nog weleens testen in de winkel of dat fijn rijdt. Maar ik denk dat mn voorkeur daar niet naar uit gaat. De oudste is nogal een “chiller” die het liefst onderuitgezakt met duim in haar mond zit. Uiteraard vindt ze het ook heel leuk om rond te rennen, maar ik weet niet of zo’n plankje fijn voor haar is als we wat verder willen wandelen.

Hi,

ik heb een tijd terug dezelfde vraag gesteld, maar uiteindelijk ga ik toch voor de titanium baby orion. Weet niet hoe je zit financieel, maar vaak zijn de duo wagens heel duur

Terug
Bovenaan