?

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Klopt het dat als je wit draarderige slijm niet meer hebt dat je dan niet meer vruchtbaar bent coor deze maand, want ik heb maar 2dagen slijm gehad. Wie kan me er wat meer over vertellen.

Als je dat witte slijm hebt ook wel witte vloed genoemd betekend dat meestal dat je je eisprong hebt.
Je bent 2 dagen voor en op die dag zelf het meest vruchtbaar.

Succes met klussen,

Liefs Bibbi

Ik heb elke maand een paar dagen 'last' van helder slijm.
Dus ik ga er maar van uit dat ik dan vruchtbaar ben.
Maar precies weet ik het eigenlijk niet.

Groetjes!
Billie

hoi bibbi,

Dus als dat voorbij is dan hoef je niet meer zoveel te klussen zeggen ze. Ik had gelezsen dat je 5 dagen witte vloed moet hebben. Dus in principe ben ik dan maar heel kort vruchtbaar geweest deze maand. MAar ik heb ook geen eisprong gevoeld. Ik had wel last in me onderrug zaterdag en zondag. Wat kan dat betekenen?

Die pijn in je onderrug zou je eisprong kunnen zijn maar niet iedereen voelt dit en dit is ook bij iedereen weer verschillend.
Ik voel het soms wel en soms niet, bij mij voelt het of ik ongi moet worden en dat is dan na 1 of 2 dagen weer weg.
Dat je hierna niet meer of minder vaak zou moeten klussen hoeft niet zo te zijn omdat je nooit zeker weet of het je eisprong is.
Wij proberen toch om het die 2 weken om de dag te doen zodat je veel kans hebt op een mooi kadootje.
Een zaadcel leeft ongeveer 72 uur maar dit kan ook wel veel langer zijn.
Je eisprong kan ook wat later zijn dus wij nemen liever geen risico en doen het wat langer om de dag.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan