??

A

Anoniem

Guest
ik had twee dagen na mijn eisprong al een soort ongipijn! wat kan dat betekenen! ik voel nu bijna dagelijks een soort ongipijn, ik verwacht 26 sept mijn nod! soms wat steken recht of links, die ongipijn is ook niet de hele dag maar zo nu en dan!
ik had vorige week maandag mij ei (getest met ovulatietest) dus dat heb ik nu al 5 dagen ong!
beetje warrig verhaal, maar ben een beetje moe,hihihihiih!

ik heb een sterk gevoel dat het niet raak is, waarom weet ik ook niet! misschien doordat ik al sinds woensdag zo nu en dan een soort  ongipijn hebt!

betekent dat ik ongi word?

liefs Wilma

hoi wilma

toen ik in mei zwanger was... had ik ook cotinue het gevoel dat ik ongi werd... raar zeurderig gevol in mijn buik, lage rugpijn, gevoelige borsten........alleen werd ik niet ong...

meerdere mensen zeggen dat ook zo te voelen in het begin van hun zwangerschap.. het lijkt dan net alof je ongi moet worden... dus ja erg lastig allemaal.. het lijkt erg op elkaar...

he ik hoop het voor je

tobi

ja inderdaad het lijkt ook zo op mekaar al die kwaaltjes!
ik voel verder eigelijks niks, behalve dan zo nu en dan die ongipijn en die steken onder in mijn buik! en weer wat meer puistjes! en humeurig! maar dat had ik eigelijk ook al direct na mijn eisprong! en dat heb ik ook elke maand!
nog een dikke week wachten....zucht! maar ja we zien het wel! ik blijf hopen natuurlijk!

liefs Wilma

Hoi!

Ook ík had een dikke week voordat ik ongesteld moest worden, van die ongesteldheidskrampjes...het is er alleen nooit van gekomen! Ik werd maar niet ongesteld, terwijl ik het toch écht voelde aankomen! Wat bleek? Ik was gewoon hartstikke zwanger!
Hopelijk is dit bij jou ook het geval......!!!!

Hey Wilma..

Ik had ook net als jij vanaf een paar dagen na de eisprong al een trekkerig ongigevoel in mun buik.. achteraf had ik ook al vrij snel last van geurtjes die me stoorden waarop mun vriend elke keer reageerde dat het ineens leek of ik een luchtjesfobie had...
Mijn test was twee dagen voor mijn nod positief!! Dus wie weet!?

groetjes Bats

Hallo!

Oh! Dat heb ik ook! 2 dagen na mijn eitje nu, heb ik ook een soort ongesteldheidsgevoel en verlies veel wittig slijm...(iew) En ik ben zelfs bij vlagen misselijk. Maar misschien maak ik mezelf nu al gek :)

Ik hoop echt voor je dat het zo is. Spannend zeg. Zal voor je duimen :)

hallo meiden,

ik heb nu geen ongi pijn meer, al twee dagen niet meer! maar gister was ik wel de hele dag naar! ik was soms inneens zo misselijk en moe dat ik echt even moest gaan zitten! en dan ging het wel weer en kon ik weer verder met wat ik aan het doen was!
vandaag heb ik er geen last van gehad!
ik ben ook zo bang dat ik dingen me verbeeld!
maar die misselijkheid verbeelde ik me niet, maar ja het kan natuurlijk weer alle kanten op!!
nog 6 dagen tot mijn nod! ik ben echt heel benieuwd!

liefs wilma

Terug
Bovenaan