.

Wij hadden dit ook met ons zoontje, hij drinkt slecht door een tongriemprobleem (is al behandeld). Door hem heel rechtop te houden met voeden, de fles horizontaal te houden maar wel met jet topje van de speel gevuld (we hoelden hem te ver naar achteren waardoor er melk in zn keeltje druppelde en hij zich vaker verslikte) en te wisselen naar difrax flessen gaat het beter. Ook hebben we infacol geprobeerd, we denken dat dat ook heeft geholpen. 
Misschien heb je hier iets aan! 

Dank je wel! Zou het ook te maken kunnen hebben met een sprong??? Hij kan namelijk ineens in zijn ogen wrijven, probeert te rollen, bestudeerd zijn handjes en legt zijn handje op de fles...
Hij is morgen 11 weken en volgens de uitgerekende datum vrijdag 11 weken. Hij dronk net zelfs maar 80cc!!!! Ik hoop zo dat t gauw over gaat.. kan zo mee huilen met hem.. 

Ja misschien... maar volgens mij is t sprongetje rond 12 weken niet heel intens, meer die erna komt. Maar klinkt knderdaad wel erg als een sprongetje met niet drinken, rond gedragen worden en handkes bestuderen... misschien even met t cb bellen? 

Misschien iets om bij stil te staan... Heel banaal maar maakten wij mee...
Wij gingen net na die enorme hittegolf in juli een paar dagen naar Duitsland. Het was best mooi wandelweer, maar zomaar even bijna 20 graden warmer dan de week ervoor! Wij geven onze flesjes op kamertemperatuur, dus het water was voor hem gewoon te koud, of het verschil was in elk geval vrij groot. We hebben dit pas uitgedokterd bij thuiskomst :D. Ik was echt radeloos ('als we thuiskomen moeten we naar een kinderarts!')
Maar zijn manier van drinken toen was helemaal vergelijkbaar met hoe jij het beschrijft: de eerste 40-50 gingen er vlotjes in. Maar eens de eerste honger weg was begon het huilen. Ik zag aan zijn manier van happen naar de speen dat hij nog honger had, maar vanaf het moment dat de melk in zijn mond kwam... Wenen! Ik probeerde hem dan ook te foppen met zijn speentje, maar dat hielp ook maar voor een paar slokjes... Nu het buiten ook een stuk kouder wordt (in de keuken brandt 's nachts geen verwarming), letten we er steeds op dat de flessen niet uit de kelder of zo komen!

Je zou eens de kunstvoeding op geitenmelk basis kunnen uitproberen om een kma uit te sluiten? Is volgens mij te koop bij de Etos. Ik vond zelf de flesjes van Difrax het fijnste, je kunt daar ook speentjes voor krijgen die je kunt draaien, ipv een gaatje zit er een spleetje in en het heeft 3 standen met elk een verschillende melk stroom. Misschien kan hij het niet bijhouden en verslikt hij zich daarom?

En ik begrijp helemaal dat je moedeloos wordt hiervan. Er is niks ergers dan het gevoel dat je kind iets tekort komt en je wordt gewoon wanhopig als je het niet meteen kan oplossen. Ik heb periodes gehad dat mijn dochter ook super slecht dronk. Als tip geef ik je mee dat je het echt moet loslaten. Dat heeft mij enorm geholpen. Ik volgde mijn gevoel en luisterde gewoon naar haar. En soms was dat, ik overdrijf niet, 8 flesjes per uur aanbieden. En dan telkens dronk ze een klein beetje :') ja zware tijden maar komt allemaal goed uiteindelijk

Ik was vandaag met hem bij een homeopaat en die denkt aan verborgen reflux. Ik vindt het dan alleen zo raar dattie dit pas heeft sinds 1,5/2 wk. Daarvoor nooit last van gehad.. dat is echt een raadsel! Mijn man gelooft dan ook niet dat dit zo is.. ook omdat hij niet meer wil drinken maar pas gaat huilen opf moment dat je zn fles weer wilt geven, er tussendoor stil word alstie in de box of op de commode word gelegd. Je zou dan toch denken dat verborgen reflux erger zou moeten worden?! Heeft iemand daar ervaring mee?

Terug
Bovenaan