Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat heeft hier ook een week of 2 geduurd. Mijn dochter liet zich in die fase recht achterover vallen met haar hoofd op de grond. Vreselijk vond ik het en liep er de hele dag met kussens achteraan. Was dus ook ineens weer over. Even geduld hebben ze zal het straks ineens onder de knie hebben
Dat moet ze zelf leren en dat duurt idd een paar weken. Daar moet je gewoon ff doorheen!?
Ik heb er nooit met een kussen achteraan gelopen zoals Amoebe zegt, ze moeten ook leren dat vallen pijn kan doen. En ze hebben een luier om en ze vallen 30 cm, dus hard gaat het niet. Ze moet het gewoon even durven!
Het duurt inderdaad eventjes voordat ze zelf omlaag kunnen. Ik ging naast mijn zoon staan en liet 'm dan mijn handen pakken ('mama handje', dat snapte hij wel) en dan liet ik 'm langzaam zakken.
Nou... precies wat ik mij ook afvroeg vandaag! Mijn zoon staat al wat langer maar zelf weer terug komen tot zit is 1x goed gegaan.. ik vind het moeilijk om hem zelf te laten klungelen (en dus vallen) maar idd hoe kan ik hem helpen om dit te leren! Hij heeft bwv al wat bulten op zijn hoofd haha