.

Goedemorgen,
Wat vervelend dat je je zo voelt, ik herken het wel! Buikkrampen horen erbij. Hoewel het vruchtje nog niet zo groot is, groeit je baarmoeder al en door de hormonen verplaatsen je darmen zich alvast. Hier kun je best last van krijgen! Ik kon bijna niet rechtop staan. Heb 2/3 weken met een kussen in mn buik geslapen. Ik ben nu 10+1 en heb al een mooi kloppend hartje gezien! Het hoeft dus niks te betekenen hoor. 
Probeer jezelf niet te druk te maken, buikkramp hoort er echt bij! 

Goedemorgen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! ?
Herkenbaar, ik heb tot aan de 18 weken ergens mega mega krampen gehad. Lag soms echt dubbel zo zeer deed het. 
Probeer je er toch niet al te druk om te maken. Heel lullig, maar je kan er toch niks aan doen.. probeer te genieten en denk aan de dagen die eraan komen. 
Fijne zwangerschap!

Voorzichtig gefeliciteerd!!
Die buikpijn zegt echt niets. Ik merkte aan de buikpijn dat ik zwanger was (twee keer snel achter elkaar). Voelde dit namelijk al 1 week voor de positieve test. En dat heb ik nooit als ik menstrueer. 

Ik zou zeggen geniet! Je weet sowieso nooit hoe het gaat lopen maar als je constant stresst over het wel of niet krijgen van een miskraam is dat ook niet goed voor de zwangerschap. En ja ik heb een slechte afloop ook al meegemaakt. De eerst zwangerschap en drie maanden daarna weer zwanger te zijn. Ik weet precies hoe het is. Maar het geen totaal geen zin ?. 

Hoi, heel herkenbaar ik ben nu 10+6 weken zwanger maar heb ook tot ongeveer 6 weken regelmatig last gehad van buikkrampen 

Hoi!
Gefeliciteerd!
Ik ben nu 9 weken zwanger. Ik had de eerste week echt super last van mn darmen met bijbehorende krampen. Daarna nog regelmatig steken in mn buik maar dat schijnt bandenpijn te zijn.
Tis nu inderdaad afwachten! Maar pijn hoort er een beetje bij meis, hoe gek het ook klinkt!
Liefs!

Jullie stellen mij echt gerust. Vind dit zo fijn dat jullie er voor me zijn! Hoe gek het klinkt! 
Dinsdag krijg ik mijn eerste echo. Spannend allemaal, maar ga proberen mijn zorgen van me af te zetten! 
Ontzettend bedankt allemaal! 

Terug
Bovenaan