:-(

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Donderdag is mijn NOD, maar ik heb vanaf gisteravond laat al het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Ik voel me best wel wat teleurgesteld ookal was het pas de eerste ronde.

Liefs, Nadine.

Dat kan dat je dat voelt maar dan hoeft het nog niet zo te zijn! Het kan ook afnemen.

Ik wil je geen valse hoop geven. Maar dat had ik eind juli dus ook en bleek later in die week zwanger (mk)

Zolang er geen duivels zijn is er hoop

talke

Hoi Talke,

Hum, afwachten dan maar.
Ik ben erg benieuwd!

Liefs, Nadine.

Hoi Nadine,
We zitten samen in spanning, donderdag 'moet' ik ongi worden dus is vrijdag mijn NOD, dit is voor mij ronde 3, bij de eerste 2 was ik er van overtuigt dat het raak was, hoofdpijn buikpijn gevoeligere borsten enzenz.     nu kán het bijna niet raak zijn (rond eisprong was m'n man op vakantie) en ik voel ook helemaal niks, heb alleen wel meer afscheiding dan anders, de énige kans dat het raak zou kunnen zijn is als zijn zaadjes 2 1/2 dag hebben rondgezwommen. spannend.

Nadine, houd moed je weet het nooit.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je , als je ongi door zou zetten, teleurgesteld zou zijn. ook al is het pas je eerste ronde. Ook dan hoor je dat het raak kan zijn. Ik zal voor je duimen. Sterkte met wachten en ik jaag met de stok achter de rode duivels. hopelijk jaag ik ze van je weg.

liefs Ilona

Hoi Nadine,

Eerste ronde...maakt niet uit.....aAls je deze droom eenmaal in je hoofd hebt wil je het NU. Balen joh, maar vol goede moed naar de volgende ronde hoor!!! lfs joet

Wat doet dat wachten lang he. Ik ook voor de eerste ronde. Zaterdag NOD. Ben denk ik ook niet zwanger (heb geen kwaaltjes in ieder geval) Alleen zere borsten. Mijn lichaam is na 15 jaar pil aan het ontpillen. Ik hoop alleen dat ik een normale cyclus heb.
Meiden succes en jullie horen nog.
kus Ronel

Terug
Bovenaan