????????

A

Anoniem

Guest
ha meiden

het is misschien raar om te zeggen maar ik word een beetje gek van het wachten is het nu ja of nee ik denk zelf eerder nee heb ook geen klachtjes meer waren dus vette ontpil verschijnselen
zit nu al op dag 50 vanaf mn laatste pil menstruatie krijg er een beetje de balen van heb drie testengedaan
heb twee tot drie weken terug testen gedaan waren negatief ik weet inmiddels dat er meer met dit probleem hebben gezeten of zitten er nog steeds mee

sorry trouwens voor mijn gezeur ik vind het alleen wel heel fijn om het te vertellen en om het er over te hebben ben blij dat er zo'n forum bestaat

dikke knuffel voor iedereen x bezig bijtje

Hoi,
Je zeurt niet hoor!! Daar is dit forum toch ook voor dat je je hart kunt luchten?
En ik kan me goed voorstellen dat je baalt als het zolang duurt! Echt wel.
Tja ik heb helaas ook geen antwoord voor je. Anders test je nog eenmaal en als die
ook neg is ga je toch even langs de ha?
Succes en liefs Melanie

hoi hoi

nou ik wil niet vervelend zijn hoor maar het kan best even duren hoor, bij mij duurde het 14 weken dus 98 dagen, nu ben ik in een half jaar pas 2 keer ongie geweest ik hoop voor jouw dat het wat minder lang duurt, ik ga voor je duimen

xxx kim81

hoihoi

bij mij duurde het ruim60 dagen
tsja geduld hebben is moeilijk succes ermee!!

ha meltje

denk inderdaad dat ik dat maar doe denk alleen dat hij er ook niks aan kan doen
kan waarschijnlijk ook alleen maar naar m'n geklaag luisteren ha ha

he meiden

bedankt voor de steun zodra er veranderigen zijn of antw ha dan laat ik het jullie weten
jullie ook succes he

Terug
Bovenaan