.

Met andere dingen doel ik dus op ziektes/tumoren of maag, darm aandoeningen. Omdat ik dus nu ook beweging voelde...als iemand iets weet dan hoor ik dat graag.

Ik werd ook zwanger tijdens de pil dus dat is zeker mogelijk en bloedverlies de 1ste 15 weken van de zwangerschap is ook normaal dus ik zou zeker een test doen en anders afspraak maken met de huisarts. 

SdB
02/02/2020 om 21:13REACTIE | REPORT | QUOTE

Denk je dat zwanger bent? Dan kan je er alleen achterkomen door een test te doen.

ja dat weet ik, alleen heb ik die niet thuis liggen om 21.00u savonds onverwachts..en ik weet ook niet of het wel nut heeft als mijn lichaam te weinig zwangerschapshormonen aanmaakt waardoor ik dus de periode gewoon krijg? Maar goed ik haal er dalijk een. Proberen kan geen kwaad en zo niet dan bel ikde dokter voor een controle. Als het zo is dan maak ik me wel druk erom dat ik gewoon alles heb gegeten enz, geen foliumzuur, veel stress laatste tijd...daarom word ik nu een beetje gek ?

Hopelijk geeft een test je snel duidelijkheid. En wat betreft de stress/geen foliumzuur... Tuurlijk is het beter om dit allemaal goed op orde te hebben. Maar ik weet niet of je het programma "I didn't know I was pregnant" kent?! Daar zie je ook alleen maar gezonde baby's geboren worden terwijl moeders de gehele periode alcohol dronken en alles aten wat los en vast zat. ;-) 

Een stampje boven je navel zou gewoon van je darmen kunnen zijn  (die misschien  plaats aan het maken zijn voor een evt zwangerschap?)
Je baarmoeder komt past boven je navel voorbij de 20 weken dus dan zou je vast al wel iets gemerkt moeten hebben  van te voren kwa bewegingen enz.
De kans dat je zwanger bent kan zeker een testjekan je alleen meer vertellen ?

Update; negatieve test, maar dokter weet niet wat het dan wel is. Moet stoelgang sample inleveren volgende week maar daar verwacht ik zelf weinig van aangezien dat nog allemaal normaal is. Ontsteking kon het niet zijn zei ze, dus dan maar de onderzoeks ‘molen’ in...nu ga ik natuurlijk de ergste dingen denken maar goed het is afwachten

Terug
Bovenaan