????

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen

Ik heb deze   ronde weer andere symptomen. Ik heb veel witte zalfachtige afscheiding en mijn borsten doen vooral aan de zijkant zeer. Ook mijn onderbuik zeurt maar dat kan van ongesteld worden zijn. Heeft iemand dit ook welleens als hun nod nadert of kan ik ook zwanger zijn?

groetjes mo

quote: mo123 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2006 21:04:16'));

Hoi iedereen

Ik heb deze   ronde weer andere symptomen. Ik heb veel witte zalfachtige afscheiding en mijn borsten doen vooral aan de zijkant zeer. Ook mijn onderbuik zeurt maar dat kan van ongesteld worden zijn. Heeft iemand dit ook welleens als hun nod nadert of kan ik ook zwanger zijn?

groetjes mo

Hoi mo,
Ik heb dezelfde klachten en ook nog rugpijn erbij en heb 8 dec mijn NOD. Ook ik weet niet of het bij ongesteldheid of zwanger zijn hoort. Laten we op het laatste hopen!! Normaal heb ik deze klachten niet zo sterk als ik ongesteld word. Succes!!

Groetjes, mamaJudy

Hey.

Helaas kan ik je melden dat ik die symptomen ook heb als ik ongi ga worden.
Hoeft niet te betekenen dat dit bij jou ook zo is hoor, wie weet zijn dit wel zwangerschapsverschijnselen. Laten we het hopen he?
Succes.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan