?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hebben jullie hier ervaring mee?:

Ik moet pas over ruim 1 week ongesteld worden, maar voelde me zo vreemd..opgeblazen erg emotioneel.
Had een test en dacht, ach ja, voor de grap..doe hem gewoon..

En nu, een heeeeeel licht streepje, maar zichtbaar!!

Gr suus
( bij de eerste(nu 11 maanden oud) heb ik ook vroeg positief getest, maar toch weer spannend)

Normaal gesproken is een streep een streep.
Ik zou zeggen test over een paar daagjes nog een keer om te kijken of ie dan duidelijker is, maar ik wil je toch alvast voorzichtig feliciteren!

Hoi Suus

Ik zou je ook wel willen feliciteren maar het lijkt mij nog iets te vroeg. Heb zelf vorige week ook eerder getest deze gaf ook een vaag streepje aan. Twee dagen later opnieuw getest en deze gaf negatief. Niet dat ik je wil teleurstellen ik hoop echt voor je dat dit wel klopt.

Groet Sharine

Hoi!

Feliciteren is te vroeg, vanmorgen test gedaan; negatief.
Wel grappig; 11 maanden geleden ben ik bevallen van de 1e, en testte ik ook zo vroeg positief..en weer negatief..en weer positief hahaha.
T blijft spannend en we zullen het gewoon af moeten wachten.

Gr Suus

haha lees mijn topic maar eens en kijk maar wat ervan gekomen is

niet om je bang of onzeker te maken maar te vroeg testen is niet altijd even joeipiedepoepie zeg maar

maar desondanks alvast een voorzichtige felicitatie indien het heus bingo is!

xxx ester

hoi ester

ik begrijp je.... ik zelf.... 2 testen zeer licht streepje (DA-test).... 1 test negatief(predictor)....1 test licht stipje(predictor).....  urine naar het lab gebracht van het ziekenhuis... gefeliciteerd u bent zwanger.... ik nog een test gedaan (predictor) voor herrinnering....licht stipje.... week later bloedtest... veel te weinig hcg hormoon.... dag later.... een miskraam, die al ontstaan is rond de dag dat ik ongi moest worden....

Al met al, wacht ik de volgende keer minimaal 2 weken tot ik een test doe.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan