.

Het advies is om tot je kindje 4 is zo min mogelijk zout toe te voegen. Kruiden kun je wel geven, maar let ook daarbij op het toegevoegde zout. Vooral in die kruidenzakjes voor bijv macaroni zit vaak veel zout. 
 
kruiden mag vanaf 6 maanden.
zout zo min mogelijk zelf toevoegen. pakjes en zakjes proberen te vermijden. probeer het zonder of bv te verdunnen ( 1 zakje 2xhergebruiken )
 
 
Hier eet ze sinds dat ze 11 maanden is ofzo redelijk met de pot mee. Moet wel zeggen dat wij nooit met zout koken. Niet met groente, aardappels, rijst of pasta. Heb dat nooit zo gesnapt bij anderen haha, en komt nu dus handig uit!
proberen wel wat voorzichtiger te zijn met kruiden, knoflook en ui reageert ze sowieso erg op. Als we iets eten wat ik voor haar midner geschikt vind schep ik vaak wat uit de pan voordat ik kruiden of een sausje toevoeg
 
Kruiden en specerijen geef ik ook al vanaf 6 maanden. Ze eet eigenlijk vanaf 8 maanden met de pot mee. 
Ik doe nooit zout in het eten, maar zet dit voor ons op tafel. Net als de chilipepers en zoete sauzen. :)
 
Terug
Bovenaan