??

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ff een vraagje,ik heb best een onregelmatige cyclus maar als ik van de laatste uitga heb ik 21 september mijn nod..ik heb net gedoucht en droogde mezelf af   en mn tepels deden echt zeer,ze zijn ook en beetje rood maar het doet echt zeer,zelfs als ik een shirtje aandoe..ik heb dit nog nooit meegemaakt,moet ik me zorgen maken??

ik moest het echt even aan iemand vragen,en aangezien me vriend daar nix van weet hahaha,dus zet ik het hier maar ff neer...

alvast bedankt..

liefs kimberley..

hoi,

tja moeilijk om te zeggen omdat je cyclus onregelmatig is, ik weet dus niet waneer je je ei sprong heb, maar dat kan samengaan met gevoelige tepels. of het kan zijn dat je ei al gewees is, als je dus een lange cyclus heb gerekend dat dit zwangerschaps tekenen zijn, maar dan moet je NOD ook eerder zijn.

Helaas kan ik dat allemaal niet opmaken uit je verhaal, dus hoop dat iemand anders nog wat weet.

succes ermee.

gr. Bambi  

hey meiden..

weten jullie of je ook smiddags kan testen met de testen van sensitest??
mijn cyclus is tot nu toe:28-32,35,36,38,50,36 geweest..
en was vorige week echt heel erg emotioneel enzo,beetje chagerijnig..en afgelopen dagen beeje misselijk,maar daar zoek ik niet echt iets achter..maar toen ik dus gister ging douchen deden me tepels echt gigantisch zeer..en nog steeds ,het doet echt zeer ook nu ik me bh aan heb..

wat moet ik hier nu mee??

alvast bedankt... liefs kimberley

hoi!

Ik ben 3 maandjes geleden bevallen en vind het nog wel eens leuk om op dit forum te lezen (goede oude tijd naar boven halen)
Als ik het goed begrijp moet je 21 sept ongesteld worden?
Misschien is dat wat vroeg voor klachten. die beginnen meestal zo vanaf een week of 8, misselijkhied enzo

wat betreft je borsten...dat had ik wel vanaf dag 1 dat ik overtijd was. Mijn tepelhof was veel groter en donkerder en mijn borsten zelf waren heel gevoeilig. Ook was mijn ene borst groter dan mijn andere.. maar of je daar nu zo blij mee moet zijn haha!
 Volgens mij kan je alle testen op elk tijd stip doen. Ik had die van kruidvat en da eigen merk en deed ze s avonds.

Succes!

Ik heb dit iedere cyclus wel een paar dagen!
Weet niet of je er wat mee kan?

Succes met zwanger worden.

x-vlinder

hoi,

mag ik vragen op welke dag je nu zit van je cyclus, want als je je ei vroeg heb gehad dan kan je dus eerder dan je uitgerekende nod testen, meid ik hoop het voor je.

succes

xx Bambi

hey meiden

bedankt voor jullie reacties!!
en ik zit op dag 25 vandaag..heb een cyclus van 36 dagen,denk ik..

ik wil wel graag testen maar dat heeft geen zin als ik me nod nog niet heb..

liefs kimberley

Terug
Bovenaan