-

Hoi,
Zelf geen last van maar klinkt heel vervelend.
Is het de candida infectie? Check dan maar eens het dieet wat daar bij hoort en wat je dan zeker moet mijden om er voor te zorgen dat het weg blijft.
Succes!

Onwijs vervelend, ik snap hoe jij je voelt! Jou verhaal is gelijk aan die van mij. Ik was voor de zwangerschap al gevoelig voor vaginale schimmelinfecties. Maar tijdens de zwangerschap is dit alleen maar verergerd. Ik heb ook telkens maar een paar dagen er tussen dat het minder of weg is en dan is het er weer. Ook al van alles geprobeerd en paar keer bij de huisarts geweest. Niets helpt of maar even. Ik kreeg wel een verwijzing voor de gyneacoloog, maar ik wacht nu eerst even af. Misschien dat het na de zwangerschap weer beter gaat. Inmiddels 31 weken zwanger. Ik lees graag mee voor tips!

Ik heb voor m'n zwangerschappen veelvuldig een schimmelinfectie gehad. Niets hielp ook qua medicatie. Klinkt gek, maar uiteindelijk kreeg ik de tip om een tampon in te doen met wat appelazijn vermengd met water. In laten trekken, verwijderen. Geloof 't of niet, nooit meer last van gehad. Had ik 't eerder geweten, had veel medicatie gescheeld. 

Ah, wat ontzettend naar! Die jeuk vooral.. Ik heb er geen last van, maar bacteriele vaginose lijkt veel op een schimmelinfectie. Je ruikt het dan wel sterk, ik weet niet of dat bij jou ook zo is? Dan zou het namelijk ook bacteriele vaginose kunnen zijn, en daar helpen al die cremes tegen schimmelinfectie niet voor. Je hebt van Canesten iets wat wel helpt, speciaal tegen bacteriele vaginose. Maar geen idee of je het mag gebruiken tijdens een zwangerschap. 
Ik heb ook wel eens gehoord dat een tampon met yoghurt helpt, maar nog nooit zelf geprobeerd. Ik hoop voor je dat het snel over is. 

Terug
Bovenaan