Vocht, in de zin van waterig helder vocht? Of veel afscheiding?
Heb wel gehoord dat wanneer je zwanger bent, de hormonen ervoor zorgen dat je meer afscheiding krijgt, maar zo snel al??? Ik weet het niet. Bij een test, test je nu niet positief, das veel te vroeg. Je zou zeggen dat de hromonen die ervoor zorgen dat je test pos uitslaat ook zorgen voor de zwangerschapsverschijnselen en dat dat dus nu een beetje vroeg is.
Aan de andere kant had een vriendin van mij een dag na de bevruchting donkere tepels.....
Toen ik zwanger was van de eerste had ik alleen wat meer afscheiding dan normaal, maar verder helemaal niets. Ik had ook niet verwacht dat het al raak zou zijn, dus lette nergens op. Ik denk dat dat ook heel veel uitmaakt. Want toen ik nog niet met kindjes-krijgen bezig was, lette ik nergens op. En nu..... ieder teken zie je als hoop.
Mijn schoonzus die huisarts is, zegt dat vrouwen alle tekenen van zwangerschap kunnen willen zien en ze dan ook voelen..... in hoeverre dat waar is: geen idee, maar ik denk dat ze in mijn geval zeker gelijk heeft. Bij ieder krapmje denk je: innesteling!!!! Bij een steek in je borst denk je: zie je wel!!! enz....
Er zit niets anders op dan afwachten helaas.
Maar ben wel erg benieuwd of jullie voortekenen tot prachtige babietjes zullen leiden!
Gr, Juul