-

Hoi!

Ik heb 24 september mijn spiraaltje laten verwijderen!
Ik ben nog aan het twijfelen wanneer ik voor het eerst zal gaan testen. Ben nog niet ongesteld geworden... maargoed het is ook pas 3 weken geleden verwijderd.
Ik slik een foliumzuur met ook vitamine D van de Holland en Barret.
Volgens mij maakt het qua kwaliteit niet veel uit welk merk je neemt. Zolang het maar 400 foliumzuur is.
Ik vroeg me wel af hoe je je zwangerschapsduur kan berekenen als je de eerste dag van de laatste menstruatie niet weet?
Weet jij toevallig hoe dat zit?

groetjes!

Hoi! 
Ik ben vorige week gestopt met de pil en nu dus ongesteld! Heel spannend! Ik wil het eerst eigenlijk een soort van los laten en ook even kijken hoe mijn cyclus is omdat ik zo lang aan de pil was. Maaar als ik nu al zwanger raak is het natuurlijk fantastisch. 
Ik ben zelf vorige maand begonnen met de mama foliumzuur van Davitamon zijn van die smelttabletjes dus wel fijn. Zag ze en ik dacht die neem ik, niet echt een reden voor haha.  
Hebben jullie al kindjes of nu voor 1e kindje? 

Hoi meiden!
Ik ga as. maandag 2 november mijn spiraal laten verwijderen. Mijn dochter is pas 9,5 maand, maar het kriebelt alweer. Hihi. Het lijkt me leuk om met jullie de voorpret en moeilijke momenten van het zwanger proberen te worden te delen. We kunnen evt een Whatsapp groep starten. Superleuk! 

Terug
Bovenaan