???????????????????

A

Anoniem

Guest
hoi

ik heb een vraag
ik heb vorige week een positieve test gehad voor mijn eisprong, en hebben ook geklust, dus er is een kans dat het raak kan zijn, MAAR nu ben ik afgelopen woensdag geopereerd en ben 2 uur lang onder algeheel narcose geweest, en slik nu paracetamol en ibuprofen kan het nu zijn dat het deze maand allemaal voor niks is geweest???

alvast bedankt

Hoi Jolanda,

Toen ik 17 weken zwanger was. Kreeg ik koliek pijn in mijn bovenbuik, Met als gevolg galstenen. Ik kreeg uiteindelijk de ene aanval na de andere en de doktoren vonden dat ik geopereerd moest worden- Dat is dan met 18 weken zwangerschap ook gebeurd. Ik mocht geen paracetamol slikken met coffeine, maar gewone paracetamol mag gerust. Stel dat je zwanger bent dan wordt dit niet in je placenta opgenomen.Ibuprofen zou ik dan niet meer nemen als ik jou was. Dat ik niet zo heel best. Misschien staat het wel op de bijsluiter.
Maar waarvoor moest je onder het mes dan.

Groetjes Johanna

Hoi ,
eerste 2 weken na het klussen kan het niet veel kwaad volgens mij omdat je kindje dan nog niet is ingenestelt.
Voor de zekerheid kun je natuurlijk alleen paracetamol gebruiken want dat mag wel als je zwanger bent.
Zou ik doen want als je zwanger bent en het zou niet goed gaan blijf je misschien wel denken dat het daar door komt.
Hoop voor jou dat je zwanger bent en dat alles goed gaat!!!!
Liefs pupke

hoi meiden

bedankt voor jullie reactie.
ik ben geopereerd aan me rechter arm,die heb ik vorig jaar met snowboarden gebroken,en afgelopen woensdag hebben ze die pen verwijderd.
ik ben blij om te weten dat ik dus mischien wel zwanger kan zijn. we zitten nu in ronde 7 dus dat zal wel leuk zijn

prettig weekend!

Terug
Bovenaan