.

Een aanrader! Mijn dochter van 2 loopt enkel kleine beetjes, dus ze stapt graag in naast haar broertje van 6 maanden. Je kunt prima door alle winkels, zelfs de Kruidvat heeft prima gangen tegenwoordig. Dat was vroeger voor menig ouder een crime ;-) Enige nadeel is het vervoeren van de zelfs ingeklapte wagen: hij is groot. Wij hebben een bus en vouwen 'm nooit in, maar ik weet niet hoe dat zit bij een gewone auto. Denk dat je een stationwagen nodig hebt...  Succes met de keuze!
 
Hallo, 
Wij maken ook gebruik van de Bugaboo Donkey, zoals al gezegd werd is het wel echt een aanrader en een goeie kinderwagen,
In de Albert Hein heb ik nooit problemen gehad, in de Hema ging het de laaste keer wat moeilijk. Maar dat komt omdat ze de winkel hebben aangepast en de wegen hebben smaller gemaakt,
nu met die corona omstandigheden daarvoor nooit problemen meegehad. En wat de auto betreft ik kan je reeds vertellen dat deze niet in de koffer van een peugeot 207 of 208 past.
Je kan natuurlijk wel een deel op de achterbank leggen. Hier vind je mijn blog   onder de categorie "contact"   vind je mijn mail adres terug.
Stuur gerust een mailtje dan kan ik je evt een video sturen van onze kinderwagen met wat meer info over vragen die je nog zou hebben ?.
 
Terug
Bovenaan