.

Vervelend en verdrietig dat je een miskraam hebt gehad en helemaal ook nog met 'gedoe'. Herkenbaar ook. Ik was er zelf zo kapot van dat ik echt een paar maanden ff niet zwanger wilde worden. Daarna wel en toen na nog een mk en 3 jaar was het pas raak.
loslaten is gewoon heel lastig, mij lukte het soms door afleiding. Ook bleef ik keer op keer mezelf vertellen dat ik wist dat ik zwanger kan worden en dat het dus wel gaat komen als het tijd is. Toch was het regelmatig een domper als  ik dan weer ongesteld werd (of als een goede vriendin of collega vertelde zwanger te zijn). Ik heb geen idee hoe het bij jou is, maar ik ben uiteindelijk aan de gang gegaan met ovulatietesten, dan voelde het iig alsof ik nog een beetje de controle had. 

Wat het loslaten misschien niet makkelijker maakt, maar wel echt belangrijk is: praat erover. Geef aan dat je het moeilijk los kan laten, maar dat wel wil en ook waarom je het moeilijk los kan laten. 

Heel herkenbaar. Zit in hetzelfde schuitje. Miskraam is hier nu 3 weken geleden was toen 5 weken. Daarvoor best wat moeite gedaan om mijn eisprong te vinden. Deze maand steeds opzoek naar een eventuele eisprong. Ik kan het ook niet loslaten..  ben er veel mee bezig. Als je iets heel graag wil is loslaten ontzettend moeilijk. 

Terug
Bovenaan